У скарбничці Мішель Клептон створення костюмів для телесеріалів-бестселерів «Гра престолів» та «Корона». Вона погодилася поділитися парою секретів із нами.
— І те, й інше починається з пошуків натхнення (посміхається). Ідеї народжуються з таких еклектичних з’єднань, про які на старті навіть не замислюєшся! Я багато спостерігаю за природою, вивчаю комах, роздивляюся гірські породи. Вивчаю творчість різних художників – надихаюся тим, як вони поєднують кольори та текстури. Наприклад, мене надихнули роботи американця Річарда Лонга, він працює у стилі ленд-арту. Так, і найпростіші та несподівані речі часом надихають.
— Для костюмів у мюзиклі «Мамма Mia!-2» я відштовхувалася від географії сюжету. Події фільму відбуваються в Греції, Оксфорді та Парижі, саме цей факт мені допоміг визначитись із кольоровою гамою. Греція «подарувала» мені яскраві кольори – білий та апельсиновий, а також неймовірно чистий середземноморський блакитний. Оксфорд надихнув на темно-синю, зелену та коричневу гаму, а “елегантні” відтінки фіолетовий і брудно-рожевий “навіяв” Париж. А, наприклад, коли ми створювали обладунки для племен диких у «Грі престолів» у пошуках натхнення, я вивчала книги про життя давніх цивілізацій, так у цій історії знайшлося місце черепашкам, дереву. Для костюмів династії Грейджої ми використовували риб’ячий жир і віск. Мені сподобалася думка, що вони пахнуть.
Читайте також: ЯК ПРАВИЛЬНО ДИВИТИСЯ АРТХАУСНЕ КІНО: ЖІНОЧИЙ ПОГЛЯД
– Так і є. Це дозволяє експериментувати. Це, мабуть, найприємніше у моїй професії. Ще я дуже небайдужа до деталей. Якщо ви уважно стежитимете за ними від серії до серії, то цілком зможете передбачати розвиток сюжету (посміхається).
— У «Грі престолів» було багато костюмів, які важко було виконати технічно. Тому ми працювали над їх створенням цілою командою.
— Важко відповісти на це запитання. Мені подобалося створювати костюми для Санси Старк, героїні “Гра престолів”. Тому що в серіалі вона проходить довгий шлях від романтичної та беззахисної дівчини до сильної жінки, яка може постояти за себе. Це все знайшло відображення у її костюмах. Її перші сукні – простакуваті, як і їхня господиня. Тоді як до останнього сезону її образ кардинально змінюється – це корсети та об’ємні коміри, масивні пряжки та похмурі кольори. Таким чином, я хотіла наголосити на вмінні Санси захиститися від ворожого світу.
Читайте також: ЯКІ СЕРІАЛИ ДИВИТИСЯ ПІСЛЯ «ГРИ ПРЕСТОЛОВ»
— Читаю сценарій і намагаюся все детально проговорити з режисером та художником постановником, аби зрозуміти їхнє бачення персонажів. І вже потім починаю шукати команду та натхнення (посміхається). Часом вирушаю до бібліотеки або шукаю фахівців, які можуть мене проконсультувати за тим чи іншим історичним періодом, культурним зрізом.
— Не очікувала, що питання будуть такими складними.сміється). Усі мої роботи для мене, як діти! Я навіть раніше обов’язково після проекту залишала щось собі на згадку, тільки недавно перестала це робити, коли зрозуміла, що костюми мене скоро виселять із дому.сміється).
Автор: Євгенія Кучма