
Бренд Lacoste поєднує елементи високої моди зі спортивним одягом у весняній колекції
Французький Дім показав різні варіації культового логотипу.

Lacoste представили колекцію #CrocCouture сезону весна-літо 2021. При створенні лінійки креативний директор Луїза Троттер звернулася до архівів бренду та спробувала додати спортивному одязі елементів, що характерні для високої моди. Дизайнер створила кремові толстовки, светри в кіску та білі сорочки-поло, прикрасивши їх вишивкою, геометричними аплікаціями та різними варіаціями культового логотипу бренду, серед яких, наприклад, – зображення крокодила зі звисаючими різнокольоровими нитками.
У колекції можна знайти класичні для бренду образи: тенісні шорти, створені з нейлонових курток, укорочені спідниці зі складками, вільні бомбери, плащі, спортивні комбінезони та широкі штани на гумці.
Читайте також: Солодощі або гидота: Драматичні образи з осінніх колекцій до Хеллоуїна




Більше від
- Кейт Міддлтон та принц Вільям показали зворушливу різдвяну листівку з дітьми
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype