
Ірина Шейк подорожує на кабріолеті з компанією друзів та собакою у рекламі Versace
Бренд присвятив різдвяну кампанію возз’єднанню із сім’єю.

Бренд Versace представив різдвяну рекламну кампанію 2020 року. Цього разу креативний директор Будинку Донателла Версаче присвятила кампейн возз’єднанню з сім’єю та друзями на свята. Головними героями ролика стали моделі Ірина Шейк, Адут Акеч та Луї Бейнс, а також футболіст Бьяджіо Алі Уолш. Вони їдуть на ретро-автомобілях із подарунками до своїх рідних та коханих. Кампанія відображає довгоочікувану подорож додому на різдвяні канікули.
Нагадаємо, свою весняно-літню колекцію 2021 року Versace представили в рамках Міланського тижня моди у вересні, показавши відеоролик з виходами моделей. Під час створення лінійки Донателла міркувала на тему апокаліпсису, а саме — Всесвітнього потопу. Онлайн-показ пройшов у декораціях, що імітують затонулий місто.
Читайте також: SEX, MORE JOY: Дизайнер Крістофер Кейн представив святкову колекцію


Більше від
- Маргарет Кволлі та A$AP Rocky у кадрі: як Мішель Гондрі знімав ролик для Chanel – фото
- Український бренд одягу HEY BECCA відкрив перший офлайн-магазин у Києві
- Бренд Feb презентує новий дроп натхненний Федеріко Фелліні «La Pausa»
- Нова зимова колекція від Rikky Hype
- Світова прем’єра 5 сезону «Емілі в Парижі»: Лілі Коллінз, Ешлі Парк та інші зірки на червоному хіднику