У відеоролику герої прикрашають офіс до Різдва, веселяться та танцюють під ретро-хіти.
Бренд Gucci представив рекламну кампанію 2020 року Gift Giving. Креативний директор Будинку Алессандро Мікеле присвятив кампанію корпоративам 1980-1990-х років. У ній моделі в образах офісних співробітників ставлять ялинку та прикрашають свої робочі місця гірляндами та паперовими сніжинками до Різдва, а наприкінці дня влаштовують галасливу вечірку та танцюють під ретро-хіти. Автором фотографій виступив фотограф Марк Пекмезіан, а ролик до кампейна знімав режисер Акінола Девіс-молодший.
Колекція Gucci Gift Giving виконана у вінтажному стилі. У неї Мікеле додав вовняну сумку через плече моделі GG Marmont 2.0 у різних розмірах, міні-сумки, покриті блискучими паєтками в чорному, срібному, золотому, пастельно-рожевому та зеленому кольорах, а також кросівки Gucci Tennis 1977, бейсболки, носки пончо. У кампанії можна побачити моделей у великих окулярах, светрах з візерунками, легких спортивних куртках, піджаках у різну клітку, блискучих спідницях та вельветових штанах.
Бренд планує випустити відеогру, натхненну рекламною кампанією. Вона буде доступна у мобільному додатку Будинку у розділі Gucci Arcade. Гравці зможуть контролювати будь-якого офісного співробітника, завдання якого станцювати на корпоративному танцполі разом зі своїми колегами.
Читайте також: Ірина Шейк подорожує на кабріолеті з компанією друзів та собакою у рекламі Versace