Головна/Життя/MC@WORK: Валерія Толочина, маркетинг-директор MEGOGO
1 грудня у рамках проекту про бізнес MC@WORK головний редактор журналу Marie Claire Україна Ірина Татаренко поспілкується з маркетинг-директором MEGOGO Валерією Толочиною. Зустріч пройде в прямому ефірі інстаграм-акаунті Marie Claire UA.
Перед онлайн-зустрічею ми взяли у Валерії невелике інтерв’ю про складнощі, досягнення та цілі в бізнесі.
Валерія Толочина
Коли і чому ви вирішили зайнятися вашою спрямованістю? Її підказала вам інтуїція чи лише холодні розрахунки? Можливо, ви вирішили реалізувати дитячу мрію?
Маркетинг не був моєю дитячою мрією. Можливо тому, що я просто не знала про існування цієї професії. Хотіла стати стоматологом чи хірургом – подобалися фільми та серіали про лікарів. Але в реальному житті в медицині все не так весело. Тому у старших класах сфокусувалася на соціології, менеджменті та маркетингу. У підсумку, допомогли визначитися книги. Досі пам’ятаю, як у 16 років прочитала «Маркетингові війни» Ела Райса та Джека Траута. Тоді мені здалося, що маркетологи – це особливий сорт людей. Вони знають про що думають і як приймають рішення споживачі, можуть заглядати в майбутнє та змінювати його… У всьому цьому захотілося розібратися, навчитися робити також, а може, й краще. Щороку все більше переконуюсь у правильності свого рішення. Маркетинг – це кохання!
Якими досягненнями у своїй професії ви пишаєтесь?
Особливість професії полягає в тому, що ти живеш майбутнім. Тільки-но запустив кампанію, а вже в роботі кілька нових. І вони точно будуть кращими, бо базуються на сумі знань, досвіду та помилок, які маркетинг-команда отримала у всіх попередніх проектах. Усі досягнення попереду!
Якби зараз ви починали знову весь шлях, від яких помилок уберегли б себе молодого?
Не боятися помилятися! Сміливі інноваційні проекти – це завжди ризик. Їх складно узгодити, бо немає історичних даних щодо ефективності, а модель будується виключно на припущеннях. Але саме такі рішення можуть стати проривом для бізнесу. З досвідом розумієш як знайти цей баланс. Наведу приклад із комунікаційної стратегії бренду. Тут оптимальним буде наступний підхід: 75% витрачати на традиційні медіа, де зрозуміла ефективність та вплив на бізнес; 15% на безпечні інновації; а 10% на радикальні. При такому плануванні бюджету вже не так страшно зробити помилку і спробувати щось нове.
З якими складнощами зіткнулися на початку вашого кар’єрного шляху?
Як і більшість молодих спеціалістів, стикалася з ейджизмом. З іншого боку, це правда, коли реально мало, або зовсім немає досвіду, це потрібно визнавати. Мені пощастило працювати з чудовими керівниками, які у мене вірили (часто сильніше, ніж я сама у свої сили). Це віра та підтримка, якщо нічого не виходить, дає крила.
Яка ваша довгострокова мета, заради якої ви розвиваєте бізнес?
Довгострокові цілі – конфіденційна інформація. Але точно можу сказати, що ми продовжуватимемо розвивати медіасервіс MEGOGO як провайдера розваг, у якого завжди є чим тебе зайняти. Це ніби купив усе телебачення одразу, а з ним у пакеті йшли ще кінотеатри, шоу, спорт, ігри, книги та підкасти. З MEGOGO вдома класно!