
Меттью Вільямс випустив капсулу-тизер своєї дебютної колекції для Givenchy
Перші речі лінійки можна придбати з 1 до 22 грудня.

1 грудня у продаж надійдуть перші речі дебютної колекції дизайнера Меттью Вільямса для Givenchy. Придбати їх можна буде протягом 3 тижнів, до 22 грудня в магазинах, а також на сайті бренду. У капсулі-тизері весняно-літньої колекції Вільямс представив костюми, прикрашені монограмою Givenchy, штани з ефектом засохлої фарби, класичні світшоти, строгі піджаки та лаконічні челсі. З аксесуарів — масивні намисто, окуляри, чохол для iPhone та кепка з рогами, натхненна головним рогоподібним убором із кутюрної колекції Givenchy сезону весна-літо’1997, в якому на подіум вийшла Наомі Кемпбелл. Лінійка стала першою для Олександра Маккуїна на посаді креативного директора. У колекції можна знайти оновлену версію сумки Antigona, створеної Рікардо Тиші. Вільямс прикрасив модель металевою фурнітурою у вигляді замків із логотипом Будинку. Такі замки можна зустріти у багатьох речах лінії.
Весна колекція буде доступна у лютому 2021 року.

Нагадаємо, Меттью Вільямс був призначено художнім керівником Givenchy у середині червня. На цій посаді він замінив Клер Вейт Келлер. Свою першу колекцію (нею стала лінійка сезону весна-літо2021) дизайнер представив на Тижні моди в Парижі в жовтні. Презентація відбулася в онлайн-форматі.





Читайте також: Спадщина Кензо Такада та Кансая Ямамото у колекції Kenzo
Більше від
- A$AP Rocky став новим амбасадором CHANEL
- VISHNI X TINA KAROL: презентували спільну колаборацію
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя