Перші речі лінійки можна придбати з 1 до 22 грудня.
1 грудня у продаж надійдуть перші речі дебютної колекції дизайнера Меттью Вільямса для Givenchy. Придбати їх можна буде протягом 3 тижнів, до 22 грудня в магазинах, а також на сайті бренду. У капсулі-тизері весняно-літньої колекції Вільямс представив костюми, прикрашені монограмою Givenchy, штани з ефектом засохлої фарби, класичні світшоти, строгі піджаки та лаконічні челсі. З аксесуарів — масивні намисто, окуляри, чохол для iPhone та кепка з рогами, натхненна головним рогоподібним убором із кутюрної колекції Givenchy сезону весна-літо’1997, в якому на подіум вийшла Наомі Кемпбелл. Лінійка стала першою для Олександра Маккуїна на посаді креативного директора. У колекції можна знайти оновлену версію сумки Antigona, створеної Рікардо Тиші. Вільямс прикрасив модель металевою фурнітурою у вигляді замків із логотипом Будинку. Такі замки можна зустріти у багатьох речах лінії.
Весна колекція буде доступна у лютому 2021 року.
Нагадаємо, Меттью Вільямс був призначено художнім керівником Givenchy у середині червня. На цій посаді він замінив Клер Вейт Келлер. Свою першу колекцію (нею стала лінійка сезону весна-літо2021) дизайнер представив на Тижні моди в Парижі в жовтні. Презентація відбулася в онлайн-форматі.
Читайте також: Спадщина Кензо Такада та Кансая Ямамото у колекції Kenzo