Закрити
UA
Краса

Дженніфер Лопес продаватиме своє фірмове “сяйво” 

Поділись:

Воно реальне, і тепер кожен фанат дів може його придбати. 
posts-to-db-Фото 1

Актриса та співачка, якій нещодавно виповнився 51 рік, вперше почала дражнити своїх фанатів тим, що вона розробляє концепт власної доглядовий лінійки для особи ще у 2018 році. Більшість життя останні два роки вона присвячувала саме цьому сегменту її іменного бренду. 

Лінійку косметики JLo Краса очікує запуск 1 січня на власному сайті голлівудської зірки jlobeauty.com. Дженніфер Лопес презентує 8 продуктів, серед яких є спеціальна сироватка за 79 доларів, яка називається “Що JLo Світитися”, що у перекладі означає – “Це сяйво Джей Ло”. 

“Поверхня особи підтягується, і ви відразу зможете відчути, як ваша шкіра насичується додатковим світінням”, – говорить опис саме цього авторського продукту актриси. 

Серед інших товарів іменного краса-бренда Лопес вважаються: крем для особи “Що Блокбастер” крем за 58 доларів, підсилювач кольору особиЩо Star Фільтр” — 39 доларів, маска для обличчя”Що Безмежний Світитися” особа маска — 18 доларів, засіб, що очищає “Що хіт Single” вартістю 38 доларів, крем під очі “Що Fresh Приймати” — 48 доларів, зволожуючий гель із SPF 30 “Що Великий Екран”за 54 доларів та харчова добавка вартістю у 36 доларів”Що Внутрішній любов“. 

posts-to-db-Фото 2

Читай також: Not a princess: Що потрібно знати про Діану фон Фюрстенберг

Всі засоби будуть упаковані в коробочки відтінку рожевого золота, таким чином натякаючи на улюблений антикварний годинник Джей Ло від бренду Cartier. 

В інтерв’ю для видання Гламур Лопес говорила, що у догляді за шкірою обличчя вона покладається на ефективні доглядові засоби, а не ботокс або лазери. Саме так красуня підтримує свої молодість та квітучий вигляд. 

“Я не така людина. Я нічого не маю проти тих, хто користується подібними речами, але мені це не подобається”, — розповідала тоді Джей Ло виданню. 

posts-to-db-Фото 3

“Мене більше цікавить природний підхід до піклування про шкіру обличчя. Все, чим я не користувалася, обов’язково має бути натуральним, і я дуже хочу, щоб ця концепція працювала. Я хочу, щоб там була гіалуронова кислота. Мені потрібні засоби, які допоможуть, тому що я не хочу, щоб у якийсь момент мені доводилося вдаватися до голок. Я не кажу, що виключаю такий варіант, але він точно не настане найближчим часом». 

Вона також розповіла, що секретний інгредієнт її краси – оливкова олія, яка є практично у кожному засобі. А також комплекс гіалуронової кислоти “next-Jen” проти старіння. 

Після того, як продукти з’являться на сайті напередодні Нового року, їх також можна буде придбати у магазинах Sephora та на сайті Amazon починаючи із 14 січня.