Закрити
UA
Victoria's Secret
Мода

Креативним директором Victoria’s Secret став колишній співробітник Condé Nast

Поділись:

Його звуть Рауль Мартінез. 

Американський бренд спідньої білизни Victoria’s Secret (VS) оголосив нового креативного директора. Ним став топ-менеджер видавництва Condé Nast Рауль Мартінез. Його основне завдання – врятувати VS від банкрутства. Тепер він відповідальний за творчу складову колекцій. Мартінезу підпорядковуватимуться команди візуального мерчандайзингу та креативні групи Victoria’s Secret Lingerie. Крім підрозділу нижньої білизни, Мартінес тісно співпрацюватиме з візуальними та творчими командами відділів Pink та Beauty, щоб мати можливість узгоджувати креативні концепції та контент для всіх засобів масової інформації Victoria’s Secret NewCo.

Рауль Мартінез

Рауль Мартінез

«Я дуже радий приєднатися до Victoria’s Secret у цей поворотний момент у Історія бренду. Для мене велика честь приєднатися до культової марки та взяти участь у переосмисленні її наступної епохи. Талановита команда VS – вже частина цього нового розділу. Водночас ми створимо те, що водночас надихає і є чимось інклюзивним», – поділився Рауль Мартінез. 

З 2015 року Мартінез працював корпоративним креативним директором Condé Nast, тісно співпрацюючи з Анною Вінтурою в різних глянцевих журналах видавництва. З 2018 року він також очолював творчу команду CNX, агенції креативних послуг Condé Nast. 

Очікується, що Рауль Мартінез зможе відродити бренд та значно покращити продажі. 

Нагадаємо, часті кадрові перестановки у Victoria’s Secret почалися у 2018 році після різкого зниження продажів білизни бренду через іміджеві скандали. У листопаді того ж року колишній директор з маркетингу VS Ед Разек в одному зі своїх інтерв’ю заявив, що трансгендерна модель ніколи не стане обличчям бренду. Через це на бренд обрушився шквал критики. Його звинувачували у трансфобії та відмові від різноманітності. Незабаром генеральний директор компанії L Brands Inc., яка володіє VS, Ян Сінгер вирішила залишити посаду. Victoria’s Secret спробували змінити свою політику, запросивши до співпраці трансгендерну модель Валентину Сампайо та знявши рекламну кампанію з плюс-сайз-моделями, але це не покращило ситуацію. 2019 року вперше в історії марки було скасовано шоу VS, яке проводилося з 1995-го. 

Валентина Сампайо

Валентина Сампайо на Бекстейджі зйомки VS Pink.
Intagram: @valentts

Читайте також: Not a princess: Що потрібно знати про Діану фон Фюрстенберг