Ми поспілкувалися з Тімо Хельгертом про співпрацю з брендом та його ескапістським мистецтвом.
REDValentino представили рекламну кампанію колекції сезону весна-літо 2021. Вона створена спільно з німецьким художником Тімо Хельгертом, відомим своїми ескапістськими діджітал-інсталяціями. Хельгерт зобразив сюрреалістичні цифрові віжуали, що зображають міські пейзажі, аж оповиті різними рослинами. «Це просто фантазія та мрія, покликана надихати людей», — ділиться митець. Кампанія уособлює ідею уповільнення ритму життя та повернення до природних витоків.
Моделі, які позують серед створених художником джунглів, одягнені в жаккардові тренчі, романтичні сорочки з воланами, сукні та спідниці, прикрашені принтами у вигляді квітів. На деяких речах можна побачити велику вишивку з конвалії. У колекції також є східні візерунки. Вони нанесені на об’ємні піжами. Бренд поєднує дуті куртки, класичні чорні пальта та масивні черевики з гіпюровими топами та напівпрозорими спідницями з тюлю, створюючи образи міських мрійників.
Тімо Хельгерт розповів Marie Claire UA про колекції REDValentino, створення віжуалів для бренду та свою творчість.
Я був дуже схвильований, коли прочитав листа від REDValentino про можливість спільної роботи. Це стало початком. Я був радий прикласти руку до бренду. Вперше відкривши для себе REDValentino, здивувався їхній увазі до деталей та тим, як вони розповідають романтичні історії. Бренд органічно поєднує багато різних культур і навіть століть. Це дуже вплинуло на мене. Незабаром ми почали створювати колаборацію.
Бренд створює бунтарську атмосферу, роблячи це органічно. Я люблю контраст. Мені подобається розповідати історії за допомогою візуальних компонентів. Якщо помістити повсякденний предмет у екзотичне середовище, він стане особливим і неповторним. У своєму мистецтві я люблю використовувати цей підхід, застосовуючи його до масштабних просторів, таких як місто, і перетворювати їх на полотно для творчості. Мені здається, це сміливий хід. Я перетворюю місце, роблячи його новим, змінюючи його сприйняття.
Для мене ескапізм – це дуже потужний інструмент, що дозволяє позбавитися стресів повсякденного життя. Таким чином, він дає нам такий простір, де наш розум може просто розслабитися і ми можемо мислити ясно. Адже раціональне та логічне мислення має вирішальне значення для життя. Своїм мистецтвом я хочу допомогти людям втекти від реальності та розслабитися.
На початку 2020 року я повернувся до свого маленького рідного міста в Німеччині з Лос-Анджелеса, де жив якийсь час. Раптом усе різко змінилося. Я бачив скільки моїх друзів в Італії постраждали через локдаун. Деякі навіть втратили роботу. Я запитав себе: що я, як людина та художник, можу зробити, щоб допомогти їм? Я згадав час, який провів у Мілані, у чудовій галереї Віктора Еммануїла II. Тоді мене вразила архітектура будівлі. Якийсь час я думав про це і дійшов висновку, що якщо люди не можуть насолоджуватися природою, то, можливо, варто зобразити її вдома через мистецтво. І вирішив переосмислити галерею в ескапістському стилі.
Читайте також: Дивіться архівні кампанії Prada, зняті Гленом Лачфордом