Закрити
UA
Courrèges
Мода

Ніколя Ді Феліче показав свою першу кампанію для Courrèges. Це фільм про поцілунки

Поділись:

Короткометражка Reeditions, у якій всі безперервно цілуються. 

Courreges

Креативний директор Courrèges Ніколя Ді Феліче представив капсульну колекцію Reeditions і показав рекламну кампанію, присвячену їй. Це перша робота Ді Феліче на посаді художнього керівника, яку він зайняв у вересні. Напередодні свого повноцінного дебюту на Паризькому тижні моди в березні 2021-го, дизайнер глибоко занурився в архіви французького Будинку, створивши розкльошені міні-спідниці, натхненні епохою 1960-х, облягаючі водолазки, вузькі штани та куртки зі шкіри, прикрашені брендом. 

Уявити колекцію Ніколя Ді Феліче вирішив за допомогою ніжного короткометражного фільму. Він сам виступив режисером картини, запросивши взяти участь у зйомках реальних пар. У ролику моделі гуляють, тримаючись за руки, танцюють, обіймаються та багато цілуються. «Мені подобається, наскільки це спокійно, але водночас радикально. Courrèges — геометричний, колкий, але сповнений любові та пристрасті», — розповідає дизайнер. За його словами, головна ідея кампейну — показати, наскільки важливо сповільнитися і приділити час тому, щоб бути разом і висловлювати кохання. 

Нагадаємо, інформація про те, що Ніколя Ді Феліче став креативним директором Courrèges, з’явилася у вересні 2020 року. На цій посаді він замінив Іоланд Цобель, яка пропрацювала в бренді менше двох років. З 2008-го Ді Феліче працював пліч-о-пліч з Ніколя Жеск’єром, спочатку в Balenciaga, а потім у Louis Vuitton. 

Courreges

Courreges

Читайте також: Олів’є Рустен представив передосінню колекцію Balmain у вітринах флагманського бутіка