Бренди показали результати своєї співпраці.
Вперше інформація про колаборацію Gucci та The North Face з’явилася у вересні цього року. Італійський модний дім анонсував вихід колекції зі спортивним брендом у своєму Instagram-акаунті, опублікувавши відео із прапором, на якому були зображені назви марок. Через три місяці ми можемо переглянути результати їхньої співпраці.
Креативний директор Gucci Алессандро Мікеле презентував рекламну кампанію колаборації. У ролику, авторства Деніела Ши, група туристів гуляють скелями в Альпах, розбивають табір та відпочивають на природі. Кампанія створена на кшталт 1960-х і 1970-х років і відображає період становлення The North Face. Бренд був заснований в 1966 році в Сан-Франциско (Каліфорнія, США) Дугласом Томпкінсом і Діком Клопп.
Колекція натхненна історією та населенням Gucci та The North Face. В її основі багато спортивного та гірського одягу, серед якого — дуті пуховики, жилети, комбінезони та шапки. Бренди також представили картаті сорочки, вільні спідниці, довгі сукні, футболки, шорти та грубі черевики. Більшість речей прикрашені різними строкатими принтами у вигляді кольорів, психоделічних візерунків та логотипів брендів.
З кінця місяця колекція Gucci x The North Face з’явиться в Китаї, а вже починаючи з січня 2021 року, її можна буде придбати в інших країнах та онлайн.
Нагадаємо, у листопаді Gucci представили міні-серіал Ouverture of Something That Never Ended, присвячений однойменній колекції модного будинку. Алессандро Мікеле вирішив не прив’язувати її до сезону та уявити у такому нестандартному форматі. Усього випущено 7 епізодів. Серед дійових осіб — актриса Сільвія Кальдероні, співачка Біллі Айліш, хореограф Саша Вальц та інші.
Читайте також: Бренд Ksenia Schnaider випустив колекцію верхнього одягу з конопель