Син Вікторії та Девіда виріс і готовий будувати свою власну імперію. Починає хлопець з фотосесії для L’Uomo Мода‘s.
Ромео Бекхем дуже серйозно ставиться до своєї кар’єри, і воліє починати з малого світу моделлінга. Тим більше, що раніше йому вже вдавалося демонструвати свої таланти манекенника.
18-річний син Вікторії та Девіда Бекхемов зробив дебютну обкладинку, з’явившись на сторінках L’Uomo Модас Покоління Питання. На обкладинці, яку створили відомі фотографи Мерт Алас та Маркус Пігготтпозують дорослий світловолосий Ромео, демонструючи різні оголюючі ідеальне для моделлінга тіло вбрання.
Читай також: Вагітна Емілі Ратаковські демонструє найсексуальніший купальник сезону
На обкладинці Ромео був в об’ємному светрі, штанах і черевиках від Prada. Проте, вже на розвороті юна зірка демонструє свої оголені та ідеальні груди та прес. Укорочена майка бірюзового відтінку, жилет від смокінгу – фотографи постаралися зобразити тіло молодого Бекхема з найкращих ракурсів.
Багато фанатів подружжя Бекхемів відзначили наскільки Ромео схожий на свого батька, який на початку нульових також вирішив зробити мейковер, перефарбовані платиновий блондинка.
“Неймовірно радий поділитися з вами своєю першою обкладинкою для @luomovogue«, – не зміг утриматися, щоб не похвалитися перед фоловерами юний Бекхем.
Фотосесія сподобалася не лише шанувальникам хлопцям, а й численним членам його сімейства, а також деяким майбутнім родичам. Наприклад, Нікола Пельтц, яка незабаром вийде заміж за старшого брата Ромео Брукліна, написала, що чоловік виглядає просто неймовірно.
Батько Ромео Девід перепостив обкладинку зі своїм сином на свою сторінку в Інстаграмі, привітавши 18-річного юнака з таким успіхом. “Так пишаюся тобою, Ромео. Яка ж приголомшлива обкладинка для @luomovogue«, – Написав відомий футболіст.
Нагадуємо, що для Ромео робота у світі моди не новинка. Так, ще будучи десятирічним хлопчиком, він уперше скуштував плід успіху, коли став обличчям рекламної кампанії. Burberry’s Spring/Summer 2013. Хлопець продовжив свою роботу з популярним британським брендом, з’явившись у 2014 році у чотирихвилинному ролику для різдвяної кампанії Burberry. Тоді йому було лише 12 років.