
MIND MAPPING: Рекламна кампанія MIU MIU весна-літо 2021
Учасниці кампанії MIND MAPPING – спільнота нонконформісток з яскравою індивідуальністю, що створює образ колекції MIU МІУ весна-літо 2021, зображений фотографом СТИВЕНОМ МЕЙЗЕЛЕМ.

ЕЛІСОН насамперед займається живописом, проте також працює з арт-об’єктами, плакатами та інсталяціями. Хлоя зараз намагається отримати ліцензію пілота. ЕММА – акторка, відома роллю принцеси у популярному серіалі. КЕЛСІ ЛУ почала вчитися музиці у віці 6 років, вона грає на фортепіано, скрипці та віолончелі. ТОПСІ отримує радість від роботи із глиною так само, як і від кар’єри моделі.


Незвичайні жінки у звичайній домашній обстановці: таємнича та багатогранна британська актриса Емма Коррін; різнобічна канадська мультимедіа-художниця Еллісон Кац; всесвітньо відома американська співачка Келсі Лу, що грає на різних музичних інструментах; та привабливі моделі Хлоя та Топсі. Кожна учасниця представлена у двох портретах, що відображають її вроджену індивідуальність: один постановочний і витриманий, а інший — особистий, начебто кожна з них була випадково відбита у своїй спальні. Жінка та різні сторони її характеру.


Взаємно доповнюють і контрастують, гармонійні, але водночас парадоксальні двоїсті грані — кожна пара фотографій вступає в діалог один з одним і з глядачем. Це своєрідні вікна у світи багатьох жінок MIU МІУ – карти їхніх думок.
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK