Бізнес співачки протримався лише два роки.
Відомий французький виробник товарів розкоші, якому належить безліч люксових брендів, LVMH підтвердив цю новину. WWD у заяві у середу: «Ріанна і LVMH спільно вирішили призупинити діяльність RTW (готового одягу), що базується в Європі, в очікуванні покращення умов».
Акаунт висококласного лейбла в Instagram перестав оновлюватися 1 січня, а Fenty не публікує нові дизайни на своєму веб-сайті з листопада, коли з’явилася друга з двох колаборацій сексуального взуття з фаворитом знаменитостей Аміною Муадді.
Згідно з WWD, «кістяк персоналу залишається в паризькій штаб-квартирі Fenty fashion
, щоб звести до мінімуму операції, що залишилися» до того, як місце згасне.
LMVH припустив, що у Fenty показники з продажу, що відстають, ще в жовтні минулого року під час розмови про збут товару в третьому кварталі. «Щодо моди Fenty, ми, очевидно, все ще знаходимося на стадії запуску, і маємо точно визначити, яка пропозиція буде правильною. Це непросто», – сказав тоді фінансовий директор групи Жан-Жак Гіоні у публікації.
Читай також: Рятуємо найцінніше: як уберегти волосся від пошкодження у холод та мороз
«Очевидно, що в цьому нам дуже допомагає Ріанна, але я сказав би, що робота над розвитком бренду все ще триває, коли справа доходить до реального визначення того, якою буде пропозиція».
Ціни на шпильки поп-зірки, сукні-сорочки з корсетом та блейзери з широкими плечима можуть легко зрости до чотиризначного діапазону. Подібний товар дуже складно продавати, особливо під час пандемії.
запуск Fenty у 2019 році зробив 32-річну Ріанну першою темношкірою жінкою, яка очолила розкішний конгломерат LVMH. Він також ознаменував собою перший запуск великого бренду компанії від часів Christian Хрест в 1987 році.
Але шанувальникам поганого дівчинки не варто плакати і журитися. Згідно WWD, доступна лінія нижньої білизни Дикун x Fenty Ріанни не закривається і нещодавно отримала 115 мільйонів доларів у рамках раунду збору коштів серії B від L КеттертонУ якому LVMH має свою частку.
Гігант товарів розкоші також, як повідомляється, зосередиться на розвитку косметичних ліній суперзірки: Fenty Краса – приголомшлива історія успіху, яка зробила Ріанну найбагатшою жінкою-музикантом у світі, та Fenty Шкіраджерела WWD описали як «хоум-Ран».
«LVMH та Ріанна підтверджують своє прагнення сконцентруватися на зростанні та довгостроковому розвитку екосистеми Fenty з упором на косметику, догляд за шкірою та спідню білизну», – додали в LVMH і Ріанна у заяві про закриття бренду.