Спортивна естетика, як і вбрання haute couture, однаково личить суперзірці.
Кендалл Дженнер може сміливо додавати графу “стиліст” у своє резюме. Модель замиксувала власний образ для нової рекламної кампанії спортивного бренду Ало йога, і стала її головною героїнею
Худі, легінси та спортивне бра – простий та комфортний образ, у якому часто можна побачити дівчину у дні, вільні від роботи.
Дженнер опублікувала свій аутфіт в середу в Інстаграмі, представивши своє бачення комфортного комплекту, який вона стилізувала самостійно.
В образі поєднуються два знакові відтінки бренду – припилені лавандовий та пурпуровий.
“Ідеальний образ для того, щоб привітати жінок у березні, адже пурпуровий – їхній колір”, – заявив бренд Ало йога.
Кендалл Дженнер не єдиний амбасадор бренду. Так, 25-річна модель приєдналася до команди зірок, серед яких Алессандро Амбросіо, Джозефіна Скривер, Жасмін Тукс, Лаїс Рібейро, Стелла Максвелл та Джозі Кансеко.
За словами моделі, вона збиралася з духом роками і вже анонімно вигравала дегустаційні конкурси (включаючи World текіла Нагороди) у різних категоріях, включаючи кращий Resposado текіла и кращий Аньйо текіла.
«Майже 4 роки я була у приголомшливій подорожі, створюючи найкращу за смаковими якостями текілу. Після сотні сліпих тестів, хитрощів створення власного процесу дистиляції, анонімної участі у конкурсах та перемоги у них, я нарешті зробила це. Протягом останнього року це все, що я пила, і я не можу дочекатися, коли у всіх з’явиться можливість придбати мою текілу і насолодитися нею так само, як і я”.