Закрити
UA
Мода

Зміст, а не форма: Victoria’s Secret презентував нових муз бренду 

Поділись:

Не ангелів, а жінок, які можуть похвалитися не лише своїми постатями, а й досягненнями. 

Американський бренд спідньої білизни Victoria’s Secret, відомий не тільки своїми неймовірно сексуальними і бажаними мереживними спіднями, але й у минулому найгучнішими показами покінчив зі своїми «янголами», радикально змінивши свій комерційний підхід. 

posts-to-db-Фото 1

Ангели, які являли собою загін худосочних, але все ж таки моделей, що володіють сексуальними формами, які крокували по подіуму в туфлях на захмарних шпильках, несучи на плечах вантаж крил під час телевізійних показів мод Victoria’s Secret, будуть замінені сімома новими фігурами, названими «досвідченими жінками, які поділяють загальну пристрасть до позитивних змін». 

posts-to-db-Фото 2

Ці жінки, що входять до складу “Коллектива VS”, відносяться до представниць громадських рухів, спорту та груп, які виступають за права людини.  

До нового складу “неангелів” увійшли чемпіонка США з футболу, захисниця справедливості по відношенню до жінок і відома активістка, яка виступає проти політики Дональда Трампа – Меган Рапіно, актриса-підприємниця Приянка Чопра-Джонас, активістка ЛГБТ-спільноти та модель Валентина Сампайо, модель і біженка з Південного Судану Адут Акеч, британська журналістка, яка виступає за рівність, Аманда де Каденет, чемпіонка з фрістайлу Ейлін Гу, а також бодіпозитивістка Палома Ельсессер. 

posts-to-db-Фото 3

«Для мене велика честь приєднатися до цієї групи неймовірних жінок, які сприяють змінам у бренді Victoria’s Secret та за його межами. Так часто я відчувала себе сторонньою, спостерігаючи за брендами індустрії краси та моди, і я дуже рада, що створюю простір, який бачить справжній спектр ВСІХ жінок», — заявила Рапіноя у прес-релізі. 

Читай також: Біллі Айліш знялася в об’єктиві українського фотографа для Rolling Stone 

posts-to-db-Фото 4

Вона ж додала: «Я вірю в силу автентичності та спільності та рада показати, що можна зробити за допомогою VS Collective». 

Сампайо, яка стала чи не найпопулярнішою моделлю-трансгендером у fashion-індустрії, сказала, що вірить у силу нової групи жінок, які представляють бренд. 

posts-to-db-Фото 5

Бренд Victoria’s Secret вже давно відомий своїм маркетинговим тиражуванням надмірної жіночності, яке багато хто вважає закріпленням сексистських стереотипів. 

Сампайо зазначила: «Разом ми можемо підвищити нашу енергію та прискорити позитивні зміни у всьому світі. Бути транс-жінкою часто означає стикатися із зачиненими дверима в серцях людей. Потужна глобальна платформа Victoria’s Secret прагне відчинити ці двері для трансгендерних жінок, таких як я, прославляючи, надихаючи та захищаючи ВСІХ жінок». 

posts-to-db-Фото 6

Генеральний директор бренду Мартін Уотерс вказав на «неймовірну подорож» для бренду, хоч і поставив перед маркою, можливо, неймовірну для досягнення мету. 

“Victoria’s Secret знаходиться на неймовірному шляху до того, щоб стати провідним захисником інтересів жінок у світі”, – йдеться у повідомленні Уотерса. 
 
Він додав: Це драматичний поворот для нашого бренду, і це переворот, який ми приймаємо з сутності бренду. Ці нові ініціативи – лише початок. Ми сповнені енергії та задоволені майбутньою роботою».