Вчора в Парижі завершилася одна з найцікавіших Тижень високої моди. Про найцікавіші колекції від-кутюр сезону осінь-зима 2021-2022 розповість контриб’ютор Marie Claire у Парижі Тетяна Тука:
По-перше, після кількох сезонів у форматі digital, все поступово повертається до живих показів та презентацій. А по-друге, на нас чекало кілька дебютів. Один із найочікуваніших — показ Balenciaga. Бренд не представляв свої колекції від-кутюр з 1968 року, вірніше з часів закриття модного будинку Крістобаль Баленсіагою. У розкладі був помічений і нью-йоркський бренд Pyer Moss, офіційно запрошений учасник Федерацією Високої моди. Показ був перенесений на суботу через погодні умови. Якщо він відбудеться, Кербі Джин-Реймонд стане першим американським темношкірим дизайнером, який продемонстрував свою кутюрну колекцію в рамках офіційного Паризького тижня високої моди.
Традиційно Тиждень високої моди у Парижі починається з показу Schiaparelli. Деніел Розберрі представив свою четверту колекцію від-кутюр для модного будинку, яка поважає бачення Ельзи Скіапареллі, але все менш підкоряється йому. Вона без суперечки не залишить нікого байдужою, адже романтика, надмірності та мода переплетені воєдино. Вся колекція складається із трьох частин. Перша – віддає данину курткам Schiaparelli з минулого, друга – присвячена тілу та біжутерії, ключовим елементам візуального словника будинку, а третина – це буяння кольору.
Колекція включає властиві дизайнеру вишукані сукні у пастельних відтінках, розбавлені яскравими тонами. Цього сезону Тоні Уорд досліджує свободи цифрового самовираження і привносить роботизовані наративи у світ моди. Це легко можна помітити у відео-презентації колекції, де лінійні рухи, піксельні кристали, тривимірні оборки, фрагментарні вирізи з’являються і знову зникають.
Це перша презентація для дизайнера в основній програмі Тижня моди від кутюр. Андреа відомий у всьому світі, як наймолодший кутюр’є, а його вбрання вже полюбилися таким знаменитостям, як Леді Гага та Ріна Саваяма. Його колекція надихнута логарифмічною спіраллю та відшита екологічних матеріалів.
Будь-то смокінг з капюшоном у вигляді троянди, плаття-квітка, або плаття-пальто з парчі, в якому відтворено сад — всі вироби цього сезону навіяні романтикою та квітковими мотивами.
Цього разу кутюр’є захопився естетикою відеоігор і пофантазував втіливши в реальність колекцію з посиланням “Знайди свою легенду”. В онлайн-фільмі сам Жульєн постає у вигляді супергероя з 16-ма архетипами-персонажами, які втілюють певні цінності. Наприклад, імператриця виражає владу і силу, а шпигун — інтелект і стратегію.
Колекція «Схід Землі» досліджує відчуття свободи та віддає шану природі. Дизайнер створює екологічно відповідальні колекції з використанням перероблених матеріалів. Цього разу вона вирішила піти далі і почала співпрацювати з організацією, прихильною до боротьби із забрудненням океану — Parley for the Oceans, використовуючи перероблений пластик з морів, щоб ініціювати більш глобальний і благодійний підхід.
Джерело фото прес-офіси брендів
Читайте також: ПІДСУМКИ ТИЖНЯ ВИСОКОЇ МОДИ В ПАРИЖІ. ЧАСТИНА 2: ALAÏA, RONALD VAN DER KEMP, VAISHALI S, DIDIT HEDIPRASETYO, CHRISTIAN DIOR, BALENCIAGA