Урбаністична кампанія “Місто vs. Урбазаврі” за підтримки бренду glo™, що проходила у Києві, Харкові та Одесі з травня цього року, завершилася трансформацією обраних локацій у всіх трьох містах.
Місця, де колись мешкали, так звані, Урбазаври, бренд разом із урбаністами ГО «Міські реформи» трансформували у сучасні та комфортні суспільні простори. У філалі кампанії на одній із трансформованих локацій – набережній Либеді у Києві – провели яскраву вечірку, яка об’єднала тактичний урбанізм та арт-перформанс
Набережну річки Либідь офіційно відкрили 12 вересня після остаточної трансформації. Яскрава вечірка з нагоди відкриття локації поєднала урбаністичну тему та захоплюючі творчі перформанси, як і сама кампанія “Місто vs. Урбазаврі” поєднала серйозні відносини з легким фановим підходом.
Одним із основних елементів програми заходу стала презентація колекції відомого стиліста та дилера моди Валерія Топала, створеної спільно з молодим дизайнером Q concept Анастасією Падалко Для створення колекції були використані vintage речі українських дизайнерів ARTEM KLIMCHUK, Larisa Lobanova, Лілія Літковська, Q concept, а також одяг з secondhand. 15 луків із перероблених матеріалів акцентували увагу на важливості стійкої моди та відповідального споживання. Темою небайдужості до навколишнього середовища була повна і сама постановка показу, що нагадувала захоплююче театралізоване шоу. Моделі немов ходили по воді в руслі Либеді і постійно змінювали образи, щоб розповісти за допомогою них історію, зрозумілу без жодного слова.
Нестандартний музичний перформанс у другій половині вечора здивував гостей несподіваним використанням урбаністичних предметів. Те, що ми зазвичай не помічаємо, на вечірці перетворилося на унікальний музичний інструмент. Його звучання переплелося з ритмами барабанів та урбаністичним треком DJ Fisun, зануривши гостей івента у магнетичну, бурхливу атмосферу міста.
Кожен із нас є частиною урбаністичного середовища — і кожен здатний змінити щось навколо себе та запустити хвилю позитивних трансформацій на більш глобальному рівні. Про цю “теорію маленьких справ”, яка є основою тактичного урбанізму, нагадала у своєму виступі BIG HERO кампанії “Місто vs. Урбазаврі” та бренд-амбасадорка glo™ Леся Нікітюк. Гості заходу, серед яких були Євген Таллер, Sonya Kay, Віта Булана, Андрій Гонковський, Оля Чубата, Ярослав Князєв, Тетяна Ніколенко (Мурій), Орест Мурій, Андрій Шабанов та інші, охоче підтримали цю ідею та попрактикувалися у локальних трансформаціях прямо на івенті . За допомогою спеціальної кнопки вони змінювали колір освітлення на локації і наочно спостерігали, як невеликі деталі можуть позначитися на сприйнятті всього середовища.
Нагадаємо, локації у Києві, Одесі та Харкові були трансформовані методами тактичного урбанізму. Його суть полягає в доступних та ефективних змінах, здатних відкрити новий погляд на звичні локації. Так, на Грецькій площі в Одесі після трансформації з’явилася зручна зона відпочинку з тінню, місцями для сидіння та гамаками. Атмосфера на харківських Зелених сходах з додаванням арт-елементів та яскравих хвилеподібних лавок стала більш сучасною та динамічною. У Києві ж занедбану та невідому багатьом городянам набережну річки Либідь перетворили на багатофункціональний міський простір, що підходить для прогулянок та відпочинку.
Водозавр, який жив на київській локації, не одразу залишив насиджене місце. Після першого етапу трансформації Урбазавр повернувся разом із потужною зливою, яка зруйнувала частину оновлень. Проте наслідки швидко ліквідували та провели «роботу над помилками». Тактичний урбанізм показав свою практичність – адже завдяки вибраним методам вдалося без значних витрат ресурсів доопрацювати деякі моменти та зміцнити конструкції на локації.
Читайте також: Макс Барських закрив літній сезон двома супершоу у Києві
Трансформовані локації у всіх трьох містах зараз доступні всім охочим. Проект “Місто vs. Урбазаврі” завершився – але яскраві та нестандартні активності від бренду glo™ продовжуються! Слідкуйте за новинами в обліковому записі @glo_ukraine в Instagram.
Додаткова інформація:
Проект було реалізовано за безпосередньої ініціативи та підтримки Олександра Возного, начальника Управління екології та природних ресурсів, а також за підтримки КП «Плесо» та Управління Екології КМДА. Вечірка 12 вересня організована за участю агенції Slupsky Event Management.