Міучча Прада і Раф Сімонс як творці нової колекції Prada постаралися розкрити ідеї спокуси, вираження сексуальності за допомогою одягу.
Процес зняття одягу неминуче призводить до того, що в центрі уваги є тіло — акцентоване або оголене.
Антецеденти одягу досліджуються та реконструюються у весняно-літній колекції Prada 2022. У деталях простежуються ідеї та контури сукні — пам’ять про шлейф, кісточки корсета, вигин бюстгальтера. Вони оголені до найнеобхіднішого — їхньої суті. Архітектура нерозривно пов’язана з тілом і, отже, із спокусою.
Читай також: Нова весняно-літня колекція Dolce&Gabbana 2022 – там, де минуле зустрічається з майбутнім
Слід минулого завжди окреслює наше сьогодення. Подібно до тіней або спогадів про одяг, прошиті кістки або шнурівка корсетів утворюють нові частини, абстрагуючись від тіла, а не утримуючи оголену шкіру під одягом. Ідея шлейфу перетворюється на спонтанний жест шовку від кутюр. Кожна з деталей заперечує свої традиційні конотації обмеження – вони переглядаються, переосмислюються, протистоять принципам та правилам. Тіло звільняється.
Словник елегантності вечірнього одягу тут переведений на весь гардероб, його матеріалізація — подвійний атлас, червоне мереживо — використовується в несподіваних контекстах. Усунення точок зору ставить під сумнів значення цих знаків та символів. Фантазія, властива вечірнім вбранням, врівноважується повсякденною реальністю.
Синхронні та одночасні погляди уособлюють сучасний світ: ми спостерігаємо, взаємодіємо та спілкуємося безліччю способів. І за допомогою одягу, зокрема.