Бренду вдалося скоротити споживання пластику.
У переході на усвідомлене виробництво та отримання статусу етичного бренду, необхідно дотримуватись безліч критеріїв. Не всі вони досягаються легко і з мінімальними втратами, але на виході бренд отримує не лише плюс у карму за перехід на “зелений бік”, але й покращення рейтингу, розширення цільової аудиторії та гарну репутацію.
Люксовий бренд Louis Vuitton заявив про своє рішення стати більш екологічним, тому він надав звіт про свій прогрес у виробництві. Так, компанія планує розробити одноразовий пластик, який використовуватимуть для упаковки товарів. Компанія вже досягла 16%-го скорочення пластику в пакувальних елементах, а також вони розробили коробки різних розмірів, щоб можна було мінімізувати використання екологічного наповнювача, а також раціонально розміщувати їх у вантажних автомобілях, щоб збільшити кількість перевезення товарів за один раз. Про це пише видання WWD.
Компанія стрімко змінює свою політику виробництва та намагається використати сировину, яка не шкодить планеті. Наприклад, 93% матеріалів, з яких виготовлені нові колекції, використовуються повторно, а 69% енергії, яка потрібна для роботи швейних цехів є відновлюваними. Також Louis Vuitton використовують у виробництві 52% екологічно чистої сертифікованої сировини.
Читайте також: Модний дім Сhloé отримав важливий екологічний сертифікат B Corp.
Крім цього, Майкл Берг, виконавчий директор бренду, повідомив, що вони планують перейти на 100% показники у всіх областях, перерахованих вище до 2025 року і прагнуть скоротити викид вуглецю в атмосферу на 55% до 2030 року. Сподіваємося, що бренд не зупиниться на досягнутому і продовжуватиме свій шлях до сталого виробництва.