Закрити
UA
Мода

Burberry представив нову «невагому» рекламну кампанію

Поділись:

Бренд кинув виклик гравітації.

posts-to-db-Фото 1

Instagram/@burberry

У сучасному світі і з кліматичною ситуацією, що склалася, все частіше люди прагнуть повернутися до витоків, злитися з природою і черпати від неї сили. Британський бренд Burberry також вирішив віддати належне спокійним та містичним пейзажам Англії та представив новий кампейн.

Його називали як Open Space і головною ідеєю стали подорожі та можливість самовиразитися. Це історія про свободу у всьому, у тому числі про свободу бути собою. У ролику герої кампейну: модель Лю Сяої, танцюристи Шарлотта Самара та Джошуа Джеймс Сміт, а також цирковий артист Бен Лоадер ширяють у невагомості серед спокійних полів, старовинних лісів та таємних озер сільської місцевості Англії. За задумом режисера ролика Габріели Мозес, акторів підносить вітер і несе до моря, де вони об’єднуються в об’ємну фігуру. 

Завдяки свободі ми маємо можливість самовиражатися та дозволити собі бути тим чи чим хочеш. Burberry, як і я, має цю свободу з самого початку свого існування. Цей кампейн розповідає про безстрашний дух відкриттів, який поєднує всіх нас із природою. Ця історія про те, щоб починати розширювати свої межі і слідувати своїм бажанням – у світлому майбутньому, де ми всі єдині і рівні,

– підсумував Ріккардо Тиші, креативний директор Burberry.

posts-to-db-Фото 2 posts-to-db-Фото 3

posts-to-db-Фото 1

Instagram/@burberry

posts-to-db-Фото 5

Instagram/@burberry

Читайте також: Сеульський бренд гендерно-нейтральних прикрас Numbering презентує нову колекцію

У цій невагомій атмосфері можна розглянути нову колекцію бренду. Моделі позували у дутих пуховиках із легендарним принтом Burberry, у теплих жилетах, а доповнили ці, воістину, авантюрні образи, кепки та ремені з логотипом бренду.