Закрити
UA
Мода

Фільми про жінок, одержимих своєю роботою

Поділись:

Тема вигоряння стає дедалі актуальнішою. У 2019 році ВООЗ оновила Міжнародну класифікацію хвороб, де вигорянню було приділено особливу увагу. А опитування 2017 року показало, що 64% українців зіткнулися з емоційним вигорянням.

Фільм Світлани Ліщинської «Гудбай, фешн!», який зараз перебуває на етапі розробки сценарію, порушує актуальні психологічні та екзистенційні проблеми: вигоряння, депресія, токсичний перфекціонізм та інші. На прикладі історії головної героїні Поліни команда фільму розкриває проблематику перфекціонізму та вигоряння, і дає поштовх до вирішення цих проблем у житті кожної людини. Зокрема, жінок, які стикаються із проблемою вигоряння частіше, ніж чоловіки.

Ми зібрали для вас чотири фільми та один серіал про жінок, які одержимі своєю роботою так, як нею була одержима героїня фільму “Гудбай, фешн!”, перш ніж звільнитися зі своєї успішної роботи та влаштуватися до комісійного магазину. 

Для натхнення, осінніх вечорів та як привід подивитися на трудоголізм збоку.

«Приватна війна» / A Private War (2018)

posts-to-db-Фото 1

Журналістка Мері Колвін втомилася від нудної роботи в офісі та вирішила стати військовим кореспондентом. За обов’язком служби вона працює в багатьох гарячих точках, щоб висвітлити події, що там відбуваються, і донести світові правду. Її не можуть зупинити навіть тяжке поранення та втрата ока. В основу фільму лягла стаття «Приватна війна Мері Колвін», опублікована в 2012 році в журналі Vanity Fair, яка була присвячена діяльності журналістки британської газети Sunday Times Мері Колвін.

Фільм — номінант на «Золотий глобус» у категоріях «Найкраща акторка у драматичному фільмі» та «Найкраща пісня».

«Чорний лебідь» / Black Swan (2010)

posts-to-db-Фото 2

Героїня Наталі Портман – Ніна Сейєрс – одержима своєю роботою. Вона балерина і для участі в балеті «Лебедине озеро», до якої вона прагнула довгі роки, їй необхідно зобразити білого та чорного лебедя, два протилежні характери. Хореограф схильний до того, щоб віддати роль Ніні, але в трупі з’являється Лілі, гнучка та легка балерина, яка стає конкуренткою Ніни на головну роль у балетній постановці.

«Стажер» / The Intern (2015)

posts-to-db-Фото 3

Джулс Остін – молода дівчина, керівниця та засновниця популярного сайту про моду, який стрімко виріс у дуже короткі терміни. Дівчина намагається все контролювати, але не встигає ні вдома, ні на роботі. Коли в офісі з’являється новий інтерн пенсійного віку Бен Віттакер, вона не зовсім розуміє, як до нього ставиться. Але кризові ситуації все розставляють по своїх місцях, і Бен виявляється не лише чудовим співрозмовником та другом, а й стає головним радником у компанії.

Читайте також: Sustainability Guide: 13 документалок від Netflix, які допоможуть перейти на «зелений бік»

“Диявол носить Прада” / The Devil Wears Prada (2006)

posts-to-db-Фото 4

Андреа «Енді» Сакс мріє про кар’єру журналіста, що приводить її з маленького провінційного містечка до великого Нью-Йорка. Але замість роботи мрії вона влаштовується молодшою ​​асистенткою (читай: «дівчинка на побігеньках») головного редактора журналу мод, легендарної Міранди Прістлі. З простушки Андреа перетворилася на стильну красуню, але як бонус отримала напружений графік роботи і жорсткий підхід до людей і роботи начальниці.

Фільм знято за однойменною книгою Лорен Вейсбергер — книгою, яка шість тижнів була у списку бестселерів New York Times та опублікована у 27 країнах. А образ Міранди, яку блискуче зіграла Меріл Стріп, списано з головного редактора американського Vogue Анни Вінтур.

«Десять відсотків» / Dix Pour Cent (2015 – 2020)

posts-to-db-Фото 5

Французький серіал про непросте життя агенції, яка працює із зірками кіно. Щоденні виклики долі та безперервні метафоричні пожежі супроводжують головних героїв. Для однієї з героїнь Андреа Мартель, яку грає Камілла Коттен, викликом стає смерть співзасновника. Подальша доля агентства разом із примхливими клієнтами-зірками, пронизливими журналістами, прискіпливими режисерами та економними продюсерами лягає на плечі дівчини. Їй та колегам доведеться зробити неможливе, щоб не дати агенції піти на дно. І не потонути у вирі завдань самим.