Ми раді відзначити, що люксові бренди активно взялися за ребрендинг та хочуть відповідати вимогам сучасного усвідомленого споживача.
Мейсон Валентино вирішив переводити бренд Valentino на стійкішу політику, тому він презентував абсолютно нове брендоване пакування. І, можливо, ми не робили б на цьому акцент, якби не одне “але”: пакувальні пакети виготовлені на 55% з переробленого паперу. Причому частина сировини бренд отримує назад від споживача, а частина береться із залишків на виробництві.
Таким же способом бренд почав виготовляти коробки, до складу яких входить картон та цигарковий папір. Бірки та іменні листівки Valentino також переосмислив — відтепер вони будуть виготовлені виключно з переробленого паперу. Valentino не оминув і тканини, як повідомляють керівники бренду, матеріали будуть на 100% перероблені.
Читайте також: Бренд Support by POUSTOVIT розробили худі для проекту Україна Без Сміття
Ребрендинг, орієнтований на екологічність, також торкнеться подарункових коробок з аксесуарами, виготовленими зі 100% переробленого картону і на 55% з переробленого паперу. На кожному брендованому паперовому виробі буде вказано спосіб правильної утилізації.
Додамо ще плюс один люксовий бренд у скарбничку компаній, яким небайдужа доля нашої планети.