Закрити
UA
Мода

Lake Studio представляє колекцію THE Cell – про гармонію природи та людини

Поділись:

Новий реліз Lake Studio присвячений стану спокою та безтурботності, який знаходить лише при єднанні з природою. Назва CELL асоціативно: справжня гармонія можлива, коли клітини тіла людини вібрують на одній частоті з клітинами природи.

posts-to-db-Фото 1

posts-to-db-Фото 2

“Довершеність форм природи, спокій та умиротворення ми хотіли передати в колекції: у крої, драпіруваннях, відтінках. Земляний коричневий, бежево-сірий, глибокий синій і трав’янистий зелений з акцентною фуксією — всі кольори ніби вийшли з хвойного лісу, в глушині якого сховалося озеро з лататтям і квітковими галявинами навколо. Силуети – прямі на контрасті з приталеними, що підкреслюють жіночність і жіночий початок, – говорить Анастасія Рябоконь.

posts-to-db-Фото 3

posts-to-db-Фото 4

posts-to-db-Фото 5

posts-to-db-Фото 6
Крім колірної гами візуальний референс посилений принтами, які традиційно присутні в кожній колекції бренду. Цього сезону їх створила арт-ілюстратор Даша Ганненко, технікою якої характерні умисна необережність контурів, орнаментальність та симетрія зображень. Шовкові топи та сукні колекції усипані квітами хризантем, зображеннями водяних лілій та хвойних голок.

posts-to-db-Фото 7

posts-to-db-Фото 8

 

Читай також: Фонд премії Best Fashion Awards 2021

Головні речі колекції – розслаблені оверсайз-жакети, костюми зі спідницями-міді, асиметричні топи на одне плече та сукні-бюстьє. Єдиними декоративними елементами при загальному мінімалізмі колекції стали драпірування, мереживні вставки та вишивка. Вперше у бренду з’являється твід кольору крему каннолі з тонкою люрексовою ниткою. 

posts-to-db-Фото 9

posts-to-db-Фото 10

posts-to-db-Фото 11

Реліз також доповнений лінійкою прикрас. Для них дизайнери використовували натуральні перли, а також місячний камінь та камінь “котяче око”, які відомі властивостями гармонізації енергії носія. У капсулу увійшли сережки з перлами у вигляді застиглої краплі, асиметричні кольє перлин, повністю покритих позолотою, а також брошки з підвісами. The CELL – це третій реліз бренду, представлений у графіку see now buy now.