Закрити
UA
Життя

Зірка Youtube відтворив “Гру в кальмара”, та влаштував змагання

Поділись:

Учасники боролися за приз у 456 тисяч доларів. 
posts-to-db-Фото 1

Яскравий приклад того, як вивести свою любов до серіалу на новий рівень. Зірка Youtube MrBeast, який може похвалитися 76 мільйонами передплатників на своєму каналі, поділився відео, на якому демонструється реальна реінкарнація інтер’єрів “Ігри в кальмара” та суть шоу.  

Корейська дорама оповідає про зневірених людей, які вирішили зіграти в гру не на життя, а на смерть заради приголомшливого виграшу, здатного повернути втрачений рай. 

MrBeast відтворив усі важливі моменти “Ігри в кальмара”, побудувавши поле для битви в “Червоне світло/Зелене світло”, створивши скляний міст і, звичайно, гігантський дитячий майданчик.  

456 гравців поборолися за приз розмірів 456 тисяч доларів, але замість того, щоб померти, як в оригінальній історії, на гравцях вибухали футболки. Для тих, хто переживає про фінал перетягування каната чи класиків, знайте, що спеціальні мати зробили падіння максимально комфортним. 

Читай також: Каньє Вест “заприсягся” відновити свою сім’ю 

23-річний MrBeast доповідав про те, як проходить процес підготовки відео в Twitter, одного разу назвавши ролик найбожевільнішим досвідом, що він робив за все своє життя. 

posts-to-db-Фото 2

Чоловік зазначив, що відео коштувало йому 3,5 мільйона доларів: 2 мільйони на будівництво інтер’єрів, та 1,5 мільйона призових. 

Як і в самому серіалі, все стало набагато драматичніше, коли гравцям довелося поєднатися в пари, щоб зіграти в гру зі скляними кульками. Також було зроблено спеціальні регулювання, щоб гравці, знайомі із сюжетом серіалу, не мали переваги. 

MrBeast відомий тим, що він часто влаштовує змагання, в ході яких можна отримати непоганий грошовий виграш. Вперше про задум повтору “Ігри в кальмара” чоловік заговорив минулого місяця, коли поділився відео, і сказав фанатам, що для того, щоб повторити змагання, потрібно просто зібрати під роликом 10 мільйонів лайків.

 

Раніше цього місяця блогер поділився першими фото свого проекту, показавши вручну прикрашені стіни, які повністю повторюють кімнату з гри “Червоне світло/Зелене світло”, а також простір, де гравці вирізали борги. 

Нагадуємо, що “Гра в кальмара” дебютувала на Netflix 17 вересня, і з того часу здобула приголомшливий успіх.  

“Ми не передбачали такого у глобальних масштабах”, – зазначила СЕО Netflix Тед Сарандос. 

У жовтні стало відомо, що корейська дорама стала найпопулярнішим серіалом зі 111 мільйонами переглядів, обігнавши навіть “Бріджертонів”. Робота над другим сезоном уже розпочалася.