Закрити
UA
Мода

Що не так з новим рожевим поп-ап бутіком Jacquemus у Парижі

Поділись:

Французький дизайнер дав вичерпну відповідь на критику.

posts-to-db-Фото 1

@jacquemus

 

На що тільки не йдуть відомі дизайнери, щоб привернути більше уваги потенційного покупця. Ось Сімон Порт Жакмюс минулої п’ятниці, 3 грудня, відкрив у Парижі повністю рожевий поп-ап, в якому представлені нові речі з різдвяної колекції в тон магазину, що недавно відкрилися. У ньому можна придбати рожеві кардигани, штани, лонгсліви, светри, брючні костюми, куртки, шапки, шарфи та шовкові піжами. Але найпочесніше місце займає сумка Bambino – спеціально для неї створили багатоярусний стелаж, заповнений від підлоги до стелі аксесуаром ягідного відтінку.

posts-to-db-Фото 2

@jacquemus

Поп-ап бренду Jacquemus однозначно став яскравою плямою на вулиці Парижа, але ще однією його особливістю є те, що працює цілодобово, звідси і назва “24/24”. Здавалося б, люксовий бренд, який надає свої послуги будь-якої доби в такому місці, та ще й новий магазин, декор якого виконаний за останнім дизайнерським словом. Нема до чого причепитися, але не всі покупці оцінили “рожевий настрій” Симона. Виявляється, багато потенційних клієнтів відмовляються заходити у такий барвистий магазин, оскільки їм там некомфортно перебувати. Про це написав сам Жакмюс на своїй сторінці Інстаграм.

 

Читайте також: Белла Хадід пояснила, чому знову повернулася до Victoria’s Secret

Він зізнався, що йому в директ приходили повідомлення про те, що покупці боятися заходити в поп-ап через його яскравий магазин, що очевидно нав’язує стереотипи. На що засновник бренду гідно відповів:

Сенс проекту в іншому. Його ідея – зруйнувати межі світу люксу. Ми хочемо, щоб ви відчували себе як вдома і отримали чудові враження незалежно від того, що ви збираєтеся робити. Можете просто зайти з зробити фото в нашому поп-апі. Ось про що Jacquemus,

– Написав дизайнер.

posts-to-db-Фото 3

@jacquemus

Згодні, якщо подивитися на магазин з вулиці, складається відчуття, що ми потрапили на знамениту вулицю в Амстердамі, особливо він схоже виглядає ввечері. Але благо, що Сімон Жакмюс намагається враховувати побажання своїх клієнта та оперативно реагує на їхні рекомендації та критику.