Порівнянь із королевою-матір’ю герцогині не вдалося уникнути.
Щоб відзначити 40-річчя герцогині минулими вихідними, Кенсінгтонський палац випустив три нові зображення королівської особи. Знімки, зроблені відомим італійським fashion-фотографом Паоло Роверсі, є свідченням того, що Кейт серйозно ставиться до своєї майбутньої ролі — королеви.
“Не думаю, що ми бачили такі фотографії Кейт. Вони дійсно показують, як Палац використовує ювілей Міддлтон, щоб оформити новий розділ у її житті”, – зауважив Бетан Холт – fashion-директор The Telegraph та автор книги “Герцогиня Кембриджська: Десятиліття королівського стилю”.
Важко не помітити історичні посилання, особливо на знімку профілю Кейт у сепії, на якому вона дивиться вдалину, а її рука переплетена зі стрічкою сукні бренду Alexander McQueen з відкритими плечима. Мало того, що це відсилання до роботи Сесіла Бітона, фотографа, який тісно співпрацював з королевою-матір’ю, королевою Єлизаветою і принцесою Маргарет, але вона також має надприродну схожість із зображенням принцеси Олександри (яка стала принцесою Уельською і королевою-консортом),1864 , через рік після того, як вона вийшла заміж за Едуарда VII.
“Фото показують, що вона знає, чого готуватися у майбутньому, усвідомлює своє місце у королівської сім’ї, знає свою сферу відповідальності. Вона готова вступити на посаду, як це зробили і принцеса Олександра, і сама королева. Те, як схожі пози, у яких сфотографовані, свідчить про наступності ролей. Кейт ніби намагається сказати нам, що вона була мамою та дружиною ціле десятиліття, і тепер вона готова стати королевою”.
Очевидно, що Кейт має намір у якомусь сенсі піти стопами свої свекрухи — принцеси Діани. Про це говорять прикраси, що належали загиблій у 1997 році королівській особі, яка усвідомлено обрала Міддлтон для офіційних портретів — кільце із сапфіром та перлинні сережки.
Читай також: Каньє Вест все ще має намір добиватися Кім Кардаш’ян незважаючи на стосунки з Джулією Фокс
Звичайно, Кейт Міддлтон не могла прогаяти можливості, і залишити без уваги Єлизавету II. Діамантові сережки на фотографії герцогині в червоній сукні належать саме королеві.
Холт зазначає, що простота прикрас наголошує на скромності королівської особи.
“Я думаю, що подібний вибір показує, що поки що Кейт ще не принцеса Уельська і не королева-консорт. Одного разу ми побачимо її в цій ролі, але зараз ми спостерігаємо її готовність, а також стриманість”.
Італійський фотограф Роверсі розповів виданню Corriere Della Sera, як йому працювалося з Кейт. Чоловік зізнався, що Кейт віддала перевагу мінімальній кількості макіяжу, маючи намір залишатися “настільки чистою, наскільки це можливо”. Більше того, класична техніка зйомки говорить про позачасовість, якою поклоняється і сама Кейт.
З 250 знімків більшість була чорно-біла, а на одному Кейт навіть танцює.
«Думаю, що в такий спосіб вона демонструє свою впевненість. Вона дозволяє себе фотографувати, поки її волосся розвивається, коли на ній мінімальна кількість макіяжу, і вона не досконала. Він чудово наголосив на її природному стилі: дуже класичний, але також і сучасний — за цим дуже цікаво спостерігати”.