«Придумуючи концепцію сумки, я взяв за основу знайому з дитинства авоську. Однак у технології виробництва вони абсолютно різні: наша в’язана сумка виготовлена вручну за розробленою командою IENKI IENKI інноваційної технології з використанням пухових трубок та пов’язана як справжній трикотаж», – коментує засновник бренду Діма Євенко.
Читай також: Бренд Prada представив реінкарнацію культової сумки – Prada Re-Edition 1995
Також, у новій колекції креативна команда бренду продовжує надихатися спадщиною українського народу та експериментує з традиційними українськими предметами одягу: жилетом Keptar, який цього разу прикрашений мінімалістичною вишивкою, спідницею на запах Plahta та Mini Plahta.
Над зйомкою лукбука працювала міжнародна команда: фотограф Арно Лажені та стиліст Імру Аша.