Немає нічого постійного, ніж класичний твід французького модного гіганта.
«Мені подобається ця зустріч різних поколінь, часових відрізків. Крім створення декорацій шоу з посиланнями на авангард 1920-х і 1930-х років, Ксав’єр хотів попрацювати з Шарлоттою Казірагі. Його художній всесвіт сповнений коней, а Шарлотта — майстерна наїзниця».
Внучка Грейс Келлі – Шарлотта Казіраги відкрила шоу верхи на коні в жакеті CHANEL із чорного твіду з паєтками, а Себастьєн Тельє грав на величезних інструментах, придуманих самим художником.
«Ксав’єр і Себастьєн – друзі. Разом із Шарлоттою вони складають сім’ю CHANEL, якій мені подобається оточувати себе».
Цей декор, данина естетиці Всесвітніх виставок, послужив каркасом, у рамках якого Віржині Віар почувалася абсолютно вільно.
Читай також: Епоха дисципліни: Нова колекція Schiaparelli Haute Couture весна-літо 2022
«Ці геометричні форми змусили мене звернутися до контрастів, ще більшої легкості та свіжості: повітряні сукні, які ширяють, ніби підвішені, безліч воланів, бахроми, макрам, яскравого мережива, що переливається твіда, різнокольорових гудзиків з дорогоцінним камінням».
І, звичайно, жіночність: рожевий твідовий жакет з білими смужками, ремінці з білої тасьми, розшиті бісером або срібними ланцюжками, двокольорові туфлі Мері-Джейн на підборах, натхненні 1920-ми, переосмислені в 1980-е, і з декор.
Усі майстри Будинку CHANEL з вишивки працювали над цією колекцією, «одним із ключових елементів якої є сукня, повністю вишита Лесажем конструктивістськими камеліями із чорного, білого та коралового бісеру, яке потрібно носити з маленьким чорним жакетом», — зазначає Віржині Віар.
«Звичайно, такі посилання також належать Габріель Шанель. Це схоже на розмову, яка перетинає час».