Сюрреалістичне fashion-бачення найбільш кровожерливих героїв народного та голлівудського епосу.
“Дракула – дуже потужний символ змін суспільства. У старих голлівудських фільмах часто використовував образ-архетип людини, яка стоїть біля дверей. Саме так ми подумали про лінію плечей, яку винайшли майже 30 років тому в першій колекції 1993 року», — пояснив креативний директор бренду Рольф Сноерен. Дизайнер акцентував увагу на тому, що хоча початкова ідея зміненої лінії плечів передбачала під собою бажання сховатися від світу, зараз вона набула дещо іншого сенсу: виходити, відкриватись Всесвіту, але все ще дуже обережно.
Читай також: Balenciaga знову став найпопулярнішим брендом у світі
Після більш ніж дворічної перерви французький бренд повернувся з запаморочливим успіхом. У Viktor & Rolf не стали інтелектуалізувати свою поп-культурну відсилання, а лише зробили її більш відвертою та сюрреалістичною за допомогою “вампірських” макіяжу та манікюру, f також фонової музики, як із справжніх фільмів жахів.
Найцікавіше в кутюрній колекції бренду те, що блейзери, сукні з комірцями та квітковим орнаментом, сорочки, жилети та вечірні сукні можна носити без складної корсетної структури. Універсальність — головна складова тієї високої моди, яка має шанс зійти з подіуму, і вирушити прямо в звичний, чи не кежуальний, гардероб.