Компанія ще більше заглиблюється у сталий розвиток та надає приклад іншим брендам.
Chloé демонструє чудові показники формування стійкої політики свого виробництва. І поки інші лейбли тільки вирішуються на “зелений” перехід, цей бренд вже працює на тому, щоб допомогти мінімізувати неповоротну шкоду від модної індустрії.
Так, компанія оголосила про те, що розробляє спеціальний інструмент для того, щоб контролювати виконання соціальної відповідальності. Що це означає? Всім відомо, що модна індустрія просідає у питаннях соціальної відповідальності і багато fashion-гігантів нехтують цим або займаються грінвошингом, лише прикриваючись своєю соціальною позицією. Chloé взялися розробити спеціальний інструмент, спільно з вченими Французького інституту моди та Національної консерваторії мистецтв та мистецтв Франції, який дозволить контролювати робочі відносини.
Цей інструмент вивчатиме шість критеріїв соціальної ефективності: гендерна нерівність, прожитковий мінімум, різноманітність та інтеграція, навчання працівників, їх добробут та якість роботи. Він не лише аналізуватиме роботу компанії, а й партнерів – постачальників та інших.
Коли ми говоримо про соціальний вплив, у нас є жорстка система вимірювання відповідності вимогам, але ми не маємо інструменту, щоб сказати, що ми надаємо позитивний соціальний вплив і здатні змінити життя людей. Ми вирішили створити наш власний інструмент, яким ділитися як відкритим вихідним кодом,
– Розповіла директор зі сталого розвитку Chloé Од Вернь.
Згідно з прогнозами, цей інструмент можна буде реалізувати вже у 2023 році для усієї модної галузі і не лише.
Читайте також: Sustainability Guide: Подкасти про усвідомлене споживання, які варто послухати
Chloé – перший європейський бренд, який отримав статус Б Корп незалежної некомерційної організації (Benefit Corporation). Це великий крок у сталому розвитку та відмінний приклад для наслідування!