Компанія постійно досліджує модний ринок та виносить свій експертний вердикт.
Lyst щоквартально оцінює роботу брендів та відстежує тенденцію, яким речам люди віддають належну увагу. Спойлер: цього кварталу італійські бренди, як завжди, займають топові місця, а ось речі – змінюються.
Згідно зі звітом Lyst, одяг для вечірок знову набирає популярності, але споживачі все одно віддають перевагу практичності, тому високі підбори змінили на зручні балетки, а святковий одяг на майки та фліс. Проте люди продовжують витрачати гроші на італійські люксові бренди.
Gucci зберіг свою першість і залишається фаворитом серед шанувальників моди. За ним йдуть Prada та Valentino, які піднялися на одну позицію порівняно з попереднім кварталом. Французькі бренди Balenciaga і Dior зайняли четверте і шосте місця, у той час як Miu Miu зайняв п’яте місце, Fendi – сьоме, а Diesel – восьме, за ним слідує Louis Vuitton, що опустився на чотири позиції. Bottega Veneta під творчим керівництвом Матьє Блазі став найшвидшим брендом, повернувши собі 11-е місце.
Читайте також: Курс на утеплення: Фліс та з чим його носити
До категорії “Бренд прорив” увійшли такі лейбли як Coperni, Jaded London та Chopowa Lowena. Також Lyst повідомив, що товари з жіночої та чоловічої категорії почали переплітатися, тому їх не стали ділити за класами, а зробили список агендерним. Також річчю-фаворитом стали балетки Miu Miu, а на другому місці шльопанці Birkenstock Boston.
Згідно зі списком речей, які обирали споживачі цього кварталу 2022 року, зручність переважає, адже до ТОП-10 не увійшло взуття на підборах. А ще стало ще більше цінуватися простота, тож у списку з’явилася майка-алкоголічка Prada та фліс Patagonia.