Шведський ритейлер одягу H&M відмовиться від закупівель натурального пір’я та пуху до кінця 2025 року. Про це повідомляє WWD. Натомість фешн-компанія почне використовувати матеріали з перероблених відходів.
Наразі, якщо вірити бренду, у товарах H&M частка пуху та пір’я з перероблених відходів становить 90%. Рішення про це було ухвалено після численних акцій протесту від зоозахисників PETA. В одній із таких взяв участь актор та екозахисник Гоакін Фенікс.
«Рішення H&M — це велика перемога для качок та гусей», — каже віцепрезидентка PETA з корпоративних проєктів Івон Тейлор. «PETA вітає цей далекоглядний крок і закликає роздрібних торговців по всьому світу наслідувати приклад і припинити отримувати прибуток від жорстокої індустрії пір’я».
Раніше від натурального пуху у своїх виробах та аксесуарах відмовилися такі бренди як Victoria’s Secret, Primark, Oasis, North Face, Patagonia та інші.
Нагадаємо, H&M спеціалізується на роздрібному продажу одягу та аксесуарів для всієї родини. Компанія є найбільшою мережею в Європі, й налічує понад 4 тисячі магазинів у 64 країнах. Однією з «родзинок» бренду є те, що з 2004 року компанія практикує співпрацю з відомими дизайнерами. З якими щорічно випускає спільну колекцію. Ці колекції мають шалений успіх. Адже покупець отримує одяг з ім’ям відомого дизайнера за невисокою ціною.
Автор: Євгенія Власенко
Фото: H&M
Читайте також: H&M створили мерч до нового фільму Аріани Гранде