Співак Джін із популярного південнокорейського чоловічого гурту BTS став амбасадором американської спортивної марки Alo.
Учасник південнокорейського чоловічого гурту BTS Джін став амбасадором спортивної марки Alo. Ця марка була заснована у 2007 році у Лос-Анджелесі з метою популяризації йоги. Дизайнери пропонували зручні та модні речі, які можна було вдягати як у зал, так і на вулицю. Тож марка стала популярною. Їхні речі обирали Гейлі Бібер, Джіджі Гадід, Тейлор Свіфт, Кендалл Дженнер.
А тепер фірмовий одяг обиратиме і представлятиме Джін з BTS. Alo обрали його через спільні цінності. Це – уважність, врівноваженість і любов до себе. Співак також розповів, чому йому подобається цей бренд:
“Що мені справді подобається в Alo Yoga, так це те, як вони легко поєднують комфорт, стиль і цілі. А також підкреслюють фізичне та психічне благополуччя, що я дуже ціную. Їхній підхід до фізичної активності справді резонує зі мною. Справа не лише в тому, що ви одягаєте. А й у тому, які почуття це викликає. Вони створюють речі, які дозволяють мені вільно рухатися, незалежно від того, працюю я, репетирую чи просто відпочиваю. Ці речі дозволяють мені легко переходити з однієї частини мого дня в іншу”.
Співак вже представив свої улюбені моделі – спортивний костюм, штани, футболку і кепку. Раніше цього місяця Джін став амбасадором косметичної марки Laneige. Також співак представляє італійський модний дім Gucci.
Автор: Яна Панюшкіна / Marie Claire Ukraine
Фото: Alo
Читайте також: ЗЕНДАЯ В НОВІЙ РЕКЛАМНІЙ КАМПАНІЇ СПОРТИВНОЇ МАРКИ ON