
Посол України в ООН Сергій Кислиця став обличчям нової кампанії Indposhiv Bespoke
Посол України в ООН Сергій Кислиця став обличчям нової кампанії українського бренда Indposhiv Bespoke. Кампанія присвячена незламності українського духу.
Посол України в ООН Сергій Кислиця став обличчям нової кампанії українського бренда Indposhiv Bespoke. Кампанія присвячена незламності українського духу.

Посол України в ООН Сергій Кислиця став обличчям нової кампанії Indposhiv Bespoke
Сергій Кислиця, посол України в ООН, став обличчям нової кампанії українського бренда Indposhiv Bespoke. Нова кампанія присвячена незламності українського духу. В Indposhiv Bespoke пояснили, як обирали головного героя:
“Ми віримо, що елегантність не обмежується виглядом, а проявляється в характері та відданості своїм принципам”.
Також у бренді зазначили, що Сергій Кислиця поєднує мужність та елегантність. Для них ці якості символізують сенси Indposhiv Bespoke.
“Сергій Кислиця, як частина цієї кампанії, уособлює ці риси й допомагає передати нашу місію – бути не просто брендом, а символом незмінної якості й характеру”, – додала Катерина Возіанова, засновниця Indposhiv Bespoke.

Нова кампанія Indposhiv Bespoke присвячена незламності українського духу
Український бренд Indposhiv Bespoke працює понад 15 років. Це bespoke-майстерня, яка займається індивідуальним пошиттям чоловічих костюмів. Майстри знімають мірки та створюють персональні лекала для кожного клієнта. Саме цей бренд створив класичний чорний костюм з синьою підкладкою і словом “СВОБОДА”, написаним жовтим кольором. У цьому костюмі український режисер Мстислав Чернов отримав “Оскар”.
Фото: Sasha Maslov / Indposhiv Bespoke
Більше від
- Як обрати ідеальну сумку для будь-якої події?
- Знову разом через 20 років: Стелла Маккартні випускає нову еко-колекцію для H&M
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро