В новому дропі бренд втілив містичні образи української ночі. Ця колекція зіткана з раніше незнайомих візуальних елементів.
Концепт нової колекції Etnodim торкається дитячих відчуттів, які виникали у кожного з нас, коли ми роздивлялися зимові ілюстрації та гортали різдвяні листівки, ще не вміючи читати. В дитинстві ми були виткані з чистої творчості, адже так ми пізнавали цей світ. Ми жили казкою, в який уява вимальовувала дивовижні речі. Там не було ні обмежень, ні заборон. Ми могли самі обирати собі ролі, бути тими, ким забажаємо.
«Ми хочемо залишити можливість для нас дорослих знов доторкнутись до того таємничого світу казок» — коментує креативна директорка Etnodim.
Ця колекція відсилає до містичного часу української ночі, коли уява вимальовує в пітьмі казкові силуети. У виробах домінує чорний колір льону, як аналогія безкрайнього нічного неба. На ньому виблискує Полярна зірка, під ногами квітне сон-трава, а зимовий метелик високо здіймається над землею, залишаючи лише спогад про дивовижний орнамент своїх крил.
На виробах також з’являються невід’ємні атрибути морозної зими: крижані малюнки на шибках, снігопад, тепле світло ліхтаря, брунатна мерзла земля.
У техніках виконання вишивки та побудові силуетів Etnodim звертається до українських традицій. Наприклад, жилет «Оксамит» команда бренду розшила золотавими нитками, уподібнюючи вишивку до золотого шитва — давньої української техніки оздоблення одягу. А конструкція жилетів від талії доповнена так званими «лапцями». Вони були характерною оздобою жилетів на заході України.
Загалом, до цієї колекції увійшли 9 виробів: сукня, три сорочки та три жилети, спідниця-баска та пасок в чотирьох варіантах кольору.
Ознайомитись з новою колекцією можна на сайті та в шоу-румах Etnodim. А в інстаграмі бренд обіцяє ділитись власним селектом архівних обкладинок до казок.
Фото: пресслужба бренду