Закрити
Дізнайтеся історію підприємництва Наталі Висоцької
Мода

Виробництво смаколиків для собак «Мяс-Мяс»

Історія з діджитал-обкладинки Marie Claire проєкту She Made від ООН Жінки в Україні та WPH

*Стаття містить опис травматичних подій. Якщо ви чутливі до таких тем, будьте обережні при читанні

Поділись:

Під час повномасштабного вторгнення в Україну російська ракета влучила в будинок бабусі, за якою доглядав і де того дня перебував батько Наталі. Батько загинув разом з майже всіма мешканцями цього будинку. В той самий час зародилася ідея бренду «Мяс-Мяс» — саме тоді, коли і люди, і їхні домашні тварини гостро потребували їжі.

«Насправді, саме в мене вірили багато людей, а ідею потрібно було постійно захищати. Людям дуже важко вірити в те, чого ще немає.» — Наталя Висоцька

Дізнайтеся історію підприємництва Наталі Висоцької, яка разом із чоловіком, перебуваючи в бомбосховищі під час окупації Чернігівщини, вигадали ідею власного бізнесу, у спеціальному проєкті Marie Claire Business, ООН Жінки в Україні та WPHF — медіаекспедиції дослідження феномену жіночого підприємництва She Made: discovery & recovery of Ukraine за посиланням.

Команда ООН Жінки в Україні 
разом із Marie Claire Business та за фінансування Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги ООН (WPHF) вирушили у медіаекспедицію, щоб дізнатися, як жінки та дівчата беруть участь в економічному
відновленні України.


Жіночий фонд миру та гуманітарної допомоги Організації Об’єднаних Націй (WPHF) – це єдиний глобальний механізм, створений виключно на підтримку участі жінок в процесах розбудови миру та безпеки, а також гуманітарної допомоги. WPHF, керований низкою представників громадянського суспільства, урядів та ООН, — це трастовий фонд за участі багатьох партнерів, який мобілізує терміново необхідне фінансування для місцевих організацій, очолюваних жінками, та працює разом із жінками на передовій заради побудова міцного миру. Починаючи з 2016 року, WPHF надав фінансування та підтримав спроможність понад 1000 місцевих жіночих організацій громадянського суспільства, які працюють над питаннями порядку денного «Жінки, мир, безпека» та реалізовують гуманітарну діяльність у 41 країні світу, які постраждали від кризи.

Думка авторів статті може не співпадати з думкою Редакції. Ця публікація підготовлена за фінансової підтримки Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги Організації Об’єднаних Націй (WPHF), але це не означає, що висловлені в ній погляди та вміст є офіційно схваленими або визнаними з боку Організації Об’єднаних Націй.

Текст: Marie Claire Ukraine/Юлія Броско

Фото: ООН Жінки в Україні/Надія Берська

 

Сімейна майстерня шкіряних виробів «Кожум’яки»

 

Слідкуйте за новинами в
Катерина Фастовець
Фастовець Катерина
Керівниця бренду Marie Claire в Україні, керівниця проєкту з впровадження стратегії сталого розвитку Burda media Ukraine
Дослідниця, спеціалістка по сталим стратегіям та комунікаціям. Зона наукових інтересів: сталий розвиток, екологічні технології та ініціативи. Волонтерка Всесвітнього фонду дикої природи WWF.
Поділись:

Також читайте