
Виробництво смаколиків для собак «Мяс-Мяс»
Історія з діджитал-обкладинки Marie Claire проєкту She Made від ООН Жінки в Україні та WPH
*Стаття містить опис травматичних подій. Якщо ви чутливі до таких тем, будьте обережні при читанні
Під час повномасштабного вторгнення в Україну російська ракета влучила в будинок бабусі, за якою доглядав і де того дня перебував батько Наталі. Батько загинув разом з майже всіма мешканцями цього будинку. В той самий час зародилася ідея бренду «Мяс-Мяс» — саме тоді, коли і люди, і їхні домашні тварини гостро потребували їжі.

«Насправді, саме в мене вірили багато людей, а ідею потрібно було постійно захищати. Людям дуже важко вірити в те, чого ще немає.» — Наталя Висоцька

Дізнайтеся історію підприємництва Наталі Висоцької, яка разом із чоловіком, перебуваючи в бомбосховищі під час окупації Чернігівщини, вигадали ідею власного бізнесу, у спеціальному проєкті Marie Claire Business, ООН Жінки в Україні та WPHF — медіаекспедиції дослідження феномену жіночого підприємництва She Made: discovery & recovery of Ukraine за посиланням.
Команда ООН Жінки в Україні разом із Marie Claire Business та за фінансування Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги ООН (WPHF) вирушили у медіаекспедицію, щоб дізнатися, як жінки та дівчата беруть участь в економічному відновленні України.
Жіночий фонд миру та гуманітарної допомоги Організації Об’єднаних Націй (WPHF) – це єдиний глобальний механізм, створений виключно на підтримку участі жінок в процесах розбудови миру та безпеки, а також гуманітарної допомоги. WPHF, керований низкою представників громадянського суспільства, урядів та ООН, — це трастовий фонд за участі багатьох партнерів, який мобілізує терміново необхідне фінансування для місцевих організацій, очолюваних жінками, та працює разом із жінками на передовій заради побудова міцного миру. Починаючи з 2016 року, WPHF надав фінансування та підтримав спроможність понад 1000 місцевих жіночих організацій громадянського суспільства, які працюють над питаннями порядку денного «Жінки, мир, безпека» та реалізовують гуманітарну діяльність у 41 країні світу, які постраждали від кризи.
Думка авторів статті може не співпадати з думкою Редакції. Ця публікація підготовлена за фінансової підтримки Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги Організації Об’єднаних Націй (WPHF), але це не означає, що висловлені в ній погляди та вміст є офіційно схваленими або визнаними з боку Організації Об’єднаних Націй.
Текст: Marie Claire Ukraine/Юлія Броско
Фото: ООН Жінки в Україні/Надія Берська
Сімейна майстерня шкіряних виробів «Кожум’яки»
Більше від
- Знову разом через 20 років: Стелла Маккартні випускає нову еко-колекцію для H&M
- Це 10 наймодніших речей та аксесуарів зими — список, який варто зберегти
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT