
Графіті-художники створили подіум для показу Diesel Осінь-Зима 2025
Сет-дизайн для показу Diesel Осінь-Зима 2025 готували 7000 митців зі всього світу
На показі Diesel Осінь-Зима 2025 був найяскравіший подіум. Авторами арт-інсталяції стали графіті-художники зі всього світу.

7000 художників створили на подіумі найбільшу графіті-інсталяцію.
Показ Diesel Осінь-Зима 2025 став найяскравішим шоу сезону. Приблизно 7000 художників створили на подіумі найбільшу графіті-інсталяцію. На створення сет-дизайну пішло понад три кілометри розмальованої тканини, над якою працювали відомі графіті-митці та художники-любителі.

Проєкт The Diesel Global Street Art Collective представив роботи художників зі всього світу.
The Diesel Global Street Art Collective став всесвітнім проєктом, який представив роботи художників з Індії, Італії, Південної Африки, Китаю, Японії, США, Об’єднаних Арабських Еміратів і Саудівської Аравії.

У новій колекції Гленн Мартенс поєднав денім з твідом.
Креативний директор Diesel Гленн Мартенс у новій колекції “грав з архетипами та підривав традиції”. Цього разу він поєднав свій фірмовий денім з класичним твідом у гусячу лапку. А також експерементував з тканинами: додав жакардовий денім, виварену шкіру та флоковану тюль.
Нагадаємо, що у січні Гленн Мартенс був призначений креативним директором модного дому Maison Margiela, замінив на цій посаді Джона Гальяно. Водночас він залишився креативним директором Diesel.
Фото: Diesel
Більше від
- VISHNI X TINA KAROL: презентували спільну колаборацію
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро