Зміна форм та переосмислення ДНК бренду.
Бренд C.ICON відкриває нову сторінку своєї історії. Повний рестайлінг — зміна форм та переосмислення ДНК бренду, де мінімалізм взаємодіє з драматичністю, а класика трансформується у контексті сьогодення.
Новий дроп марки поєднує делікатність і брутальність, легкість і архітектурну структуру. Легкі сатинові спідниці та мереживні сети з сорочкою контрастують із грубими бомберами й дутими жилетами.
Водночас стриманий сірий піджак, базові штани та лаконічні футболки додають базові акценти, які залишаються all time мастхевами будь-якого гардеробу. Це одяг, що працює в будь-якому контексті — від вечері у вишуканому ресторані до нічної атмосфери Рейтарської.
Палітра точна й стримана: рожевий, сірий, беж, чорний, молочний, кемел — чисті відтінки без зайвих акцентів.
Новий C.ICON — це гра контрастів, баланс простоти та складності, сенсу та форми, можливість бути різним і завжди залишатися собою.
C.ICON — львівський бренд експерементального одягу, що з 2017 року переосмислює пухові вироби за концепцією Mix&Match. Завдяки власному виробництву, бренд контролює якість на всіх етапах — від вибору наповнення до складної стібки, створюючи стильні та функціональні речі.
Фото: надані пресслужбою бренду
Нагадаємо, раніше ми писали про те, на які речі з нових колекцій українських брендів варто звернути увагу цієї весни.