Закрити
GapStudio колекція 01
Мода

GapStudio: Зак Позен переосмислює класику Gap

Дебютна колекція Зака Позена для Gap Inc.

Поділись:

GapStudio і Зак Позен представляють дебютну колекцію 01. Це – новий сегмент відомого американського бренду Gap. 

GapStudio Зак Позен

Колекція GapStudio 01 була створена Заком Позеном.

Gap оголосили про запуск GapStudio – нового сегменту, який представляє найвище вираження стилю бренду та його майстерності. Колекція 01 створена Заком Позеном, який минулого року був призначений креативним директором та виконавчим віце-президентом компанії Gap Inc. Ключовими елементами GapStudio стане кравецька майстерність, складні деталі та сучасний погляд на американський стиль. А основою – дослідження моди, мистецтва та творчості.

“Ми піднімаємо нашу спадщину на наступний рівень. GapStudio створює як доступні й бажані роздрібні колекції, так і ексклюзивні, унікальні дизайни, які прославляють самовираження та зміцнюють позиції Gap у культурі”, – зазначають у компанії.

GapStudio колекція 01

Повністю рекламну кампанію опублікують 3 квітня.

Рекламну кампанію колекції 01 зняв фотограф Маріо Сорренті, стилізував Аластер МакКімм. Головними героїнями стали супермоделі Алекс Консані, Іман Хаммам та Анок Яй.

Своїми враженнями поділився й креативний директор Зак Позен:

“GapStudio – це місце, де поєднуються майстерність, креативність і культура. У нью-йоркській штаб-квартирі Gap ми створили креативну студію, де я розробляв образи для червоних доріжок і де ми продовжуватимемо співпрацювати з талановитими візіонерами в майбутньому. Перша колекція втілює цю ідею, поєднуючи кравецьку майстерність з інноваційною обробкою деніму, яка надає тканині нових форм і текстур. І це лише початок”.

Що увійшло до колекції GapStudio 01

У першій колекції GapStudio і Зак Позен представили базові речі. Це джинсовий тренч ($248), двобортний джинсовий блейзер ($178), джинси з високою посадкою ($128) і джинсова спідниця-шорти ($118). Окрім деніму в колекції є максі сукня-сорочка з попліну ($158). Минулої весни ця модель вийшла обмеженим випуском і була розпродана. Зараз її представлять у двох нових кольорах. Також дизайнер переосмислив класичні кольори Gap – темно-синій і хакі. Він додав фірмовий відтінок pop-orange, віддаючи шану корінням бренду в Сан-Франциско.

GapStudio кольори

Відтінок pop-orange віддає шану корінням Gap у Сан-Франциско.

Повністю рекламну кампанію опублікують у день виходу колекції – 3 квітня.

Фото: Mario Sorrenti / Gap, Instagram / Gap

Слідкуйте за новинами в