
Футболка-поло з каштаном та підвіс «Перепічка»: стильні новинки від українських брендів, в яких хочеться святкувати День Києва 2025
Речі, за допомогою яких кожен із нас може висловити свою любов до міста й привітати Київ із днем народження.
Квітучий, особливий, незламний, красивий, рідний… Це лише маленька частина слів, якими ми можемо описати свій улюблений Київ. Цими вихідними місту виповнюється 1543 роки, і ми щасливі, що він продовжує нас надихати своєю величчю і красою. Звісно ж, не залишилися осторонь й українські дизайнери, які підготували низку святкових колекцій, у яких зізнаюся столиці в коханні. Від футболок і стильного взуття до вишуканих срібних прикрас — розповідаємо про найцікавіші новинки, в яких хочеться святкувати День Києва 2025.
У цій статті читайте про такі колекції:
- Дроп Футболок від LITKOVSKA x SYNDICATE
- Колекція «Київська троянда» від Kachorovska х ЦУМ
- Pop-up від SUPPORT by POUSTOVIT та KSENIASCHNAIDER
- Святковий дроп «Київ тримає» від MustHave
- Колекція Kyiv Digital Cake від Cultoni
- Дроп Kyiv Lovers Club від diadia
- Футболка-поло KYIV від O.TAJE
- Колекція срібних прикрас «Київ» від KATRIA
дроп Футболок від LITKOVSKA x SYNDICATE
LITKOVSKA та SYNDICATE представляють спільну колекцію Kyïv-Kommitment — проєкт, що осмислює Київ як місто постійного руху, свідомого вибору та внутрішньої сміливості залишатися тут, попри всі труднощі. Ця серія присвячена тим, хто щодня обирає жити в місті, яке не знає зупинок, і тим, хто готовий пройти з ним довгу дистанцію — з витривалістю та вірою.

У межах колаборації створено три футболки. Одну з них розробив переможець конкурсу на тему візуального образу Києва — Кирило Трухін. Його графічний дизайн передає пульс міста через естетику рейвів, маршрутні таблички та типографіку, що «рухається» в ритмі столиці — з іронією, теплом і любов’ю.

Інші два принти — «Kyiv Marathon» і «Kyiv Focus Group» — розвивають ідею руху та самоусвідомлення. Особливою деталлю кожної моделі стало число 482 — символ гордості за місто, рік заснування Києва та водночас міжнародний код українських товарів.

Колекція «Київська троянда» від Kachorovska х ЦУМ
Тим часом Kachorovska пропонує свіжий та жіночний символ Києва — «Київську троянду», та однойменну колекцію. До дропу увійшли взуття, одяг та аксесуари. Зокрема босоніжки Nina на 7-сантиметрових підборах у червоному, молочному та сатиновому виконанні з принтом, а також Norita на 10-сантиметрових підборах — обидві моделі названі на честь сортів червоних троянд. Лінійка взуття доповнюється кросівками Bowley в молочному та рожевому кольорах з контрастною обробкою.

В колекції одягу дизайнери бренду пропонують молочний тренч з яскравим принтом на спині у вигляді троянди, намальованої помадою для губ, боді й напівпрозору спідницю з картатим принтом з додаванням зображень троянд, а також класичні поло у молочному та рожевому відтінках.

Аксесуари включають рожеві та молочні бейсболки й шкіряну підвіску у формі квітки. Всі візуальні елементи троянди розроблені українським художником Даніком Манжосом.

А доповнює колекцію … десерт, який бренд створив спільно з пекарнею «Завертайло». Цей вишуканий смаколик покликаний викликати нові емоції та літні асоціації з Києвом. Солодкий символ колекції з’явиться у продажу в мережі пекарень з 25 травня. Частина прибутку — 10% з кожного проданого десерту — буде передана на підтримку поранених українських військових, додаючи ще один важливий сенс до цього проєкту.
Pop-up від SUPPORT by POUSTOVIT та KSENIASCHNAIDER
А тим часом Support by POUSTOVIT та KSENIASCHNAIDER запрошують відзначити День Києва разом. 24 та 25 травня вони влаштовують спільний pop-up у KS-магазині (Михайлівський провулок, 24) — просто в центрі столиці.

На гостей чекатимуть лімітована колабораційна футболка, нові дропи від Support і мистецький проєкт у тандемі з художником Nameless.

Цей pop-up — не просто про речі, а про цінності. Частину прибутку, а саме 20% з продажів, буде передано на підтримку ініціативи veteranka, яка опікується тими, хто щодня виборює наше завтра. Купуючи — ви також долучаєтесь до допомоги.

святковий дроп «КИЇВ ТРИМАЄ» від MustHave
Бузок, що проростає біля під’їзду. Каштан, який тінню вкриває шкільне подвір’я. Балкон, з якого вловлюєш аромат весни, змішаний з вечірніми голосами сусідів. Усе це — знайомі, теплі символи Києва, які бренд MustHave втілив у новому дропі «Київ тримає», створеному спеціально до Дня міста.

Основою колекції стали впізнавані київські образи — бузок і каштани, які щоразу з приходом весни повертають відчуття дому.

Ці символи з’являються на футболках, легких хустках із штучного шовку та стильних бейсболках, нагадуючи про те, як місто живе в деталях і спогадах.

колекція Kyiv Digital Cake від Cultoni
Kyiv Digital Cake — нова колекція бренду Cultoni, натхненна атмосферою Києва 2000-х. У ній дизайнери повертаються до епохи поліфонічних мелодій, повільного з’єднання з інтернетом і часу, коли вулиці міста були центром життя. Колекція об’єднує дух ранньої цифрової епохи з ностальгічними київськими символами.

Ключовий акцент дропу — легендарний київський торт, переосмислений у стилістиці піксельної графіки, з багатою палітрою кольорів і фактур. Його візуальні мотиви втілені у віскозних штанах, напівпрозорих лляних костюмах і виробах з деніму.

Образи столиці — зокрема, каштани — стали принтами на майках, сорочках та обтислих футболках, що стилістично перегукуються з гардеробом київських рейверів початку 2000-х.

дроп Kyiv Lovers Club від DIADIA
Kyiv Lovers Club — новий святковий дроп від бренду diadia, приурочений до Дня Києва, найголовнішого свята для кожного, хто відчуває зв’язок із містом. Ця лімітована серія футболок — це не просто модна річ, а маніфест любові до столиці та своєрідна відповідь на популярний тренд «клубного приналежності».

У світі, де виникають десятки нових Club, Kyiv Lovers Club — це саме той, що має найбільше значення для киян. «Ми не просто створюємо футболки — ми підкреслюємо, що найважливіший клуб для нас усіх уже існує, і він має ім’я — Київ», — кажуть у бренді.

У дроп увійшли футболки з щирим посланням, виготовлені зі 100% бавовни і безмежної любові до міста, а також символічний браслет із намистин «Kyiv Lovers», що доповнює образ справжнього фаната Києва.

футболка-поло KYIV від O.TAJE
До Дня Києва бренд O.TAJE традиційно презентує свою трикотажну футболку-поло KYIV, яка вже стала впізнаваним символом для всіх, хто відчуває міцний зв’язок із столицею. У цій футболці втілена стримана гордість за своє та тепле відчуття дому, що не завжди пов’язане з місцем народження.

Футболка-поло з каштаном та підвіс «Перепічка»: стильні новинки від українських брендів, в яких хочеться святкувати День Києва 2025
Для одних Київ — це місто дитинства, для інших — простір, який вони обрали своїм. Поло KYIV створене для тих, хто почувається киянином, незалежно від життєвих обставин.

Модель має вільний крій, резинки по низу виробу та на рукавах, а також відкладний комір на чотирьох ґудзиках. Особливістю поло є патерн з листям каштана — одного з головних символів Києва, який ніжно вишитий на основному полотні, додаючи виробу неповторного шарму.

Колекція срібних прикрас «Київ» від KATRIA
Бренд KATRIA святкує День Києва 2025 особливою ювелірною колекцією «Київ» — історією міста, втіленою в металі, формі та символах.

Кожен виріб у серії зберігає фрагмент київської душі: легендарна перепічка з кіоску на Хрещатику, останній жетон метро, впізнаване листя каштанів, знайома ще з дитинства коробка «Київського торта».

Особливе місце займає прикраса з «Відповідь Матері» — сміливий знак незламності та орієнтир для тих, хто зазіхає на свободу українців. Ця колекція — про пам’ять, гідність і силу, яка живе у Києві попри все.

Фото: пресслужби брендів
Більше від
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK
- A$AP Rocky став новим амбасадором CHANEL
- VISHNI X TINA KAROL: презентували спільну колаборацію
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців