
Тільда Свінтон та інші зірки у новій кампанії Chanel
Розглядаємо зйомку колекції Chanel Métiers d’art 2024/25
Chanel представили нову кампанію колекції Métiers d’art 2024/25. Головними зірками стали акторка Тільда Свінтон, моделі Лю Вень і Лулу Тенні.

Зйомки проходили біля озера Сіху в Ханчжоу.
Кампанія колекції Chanel Métiers d’art 2024/25 символізує подорож із Парижа до Ханчжоу. Одним із джерел натхнення стала Коромандельська ширма XIX століття з апартаментів Коко Шанель. На лакованих панелях цієї ширми зображені чарівні пейзажі озера Сіху в Ханчжоу. Саме там, на заході сонця над озером Сіху, у грудні 2024 року відбувся показ Métiers d’art. У цій самій локації проходили зйомки нової кампанії.
Кампанія Chanel Métiers d’art 2024/25
Автором світлин став фотограф Мікаель Янссон. Героїнями – амбасадорки Chanel Тільда Свінтон і Лю Вень, а також модель Лулу Тенні.

У колекції домінує глибокий і фактурний чорний колір.
“Віртуозність Maisons d’art – Lesage, Atelier Montex, Lemarié, Lognon, Massaro, Goossens, Maison Michel, Paloma – розкривається тонко. Плісировка перетворюється на архітектуру, вишивка – на справжні пейзажі, а ювелірні прикраси – на сузір’я”, – розповідають у модному домі.

Довге чорне шкіряне пальто прикрасили чорною брошкою-камелією.
У колекції домінує глибокий і фактурний чорний колір. Наприклад, стилісти поєднали довге чорне шкіряне пальто з чорною великою сумкою і чорною брошкою-камелією. А чорне коротке пальто із тисненого полотна – з чорними лаковими ботфортами.

Коротке пальто із тисненого полотна поєднали з лаковими ботфортами.

Прикраси від Goossens нагадують сяйво зоряного неба.
Вечірні вбрання зробили чуттєвими: атласну блузу з поясом прикрасили квітами з оксамитового мережива, крізь неї видно топ із вишивкою Lesage. До вбрання пасують прикраси від Goossens з сірими та синіми кольорами та відтінком зістареного золота, що разом нагадують сяйво зоряного неба.

Кремовий комплект символізує ранковий туман.

Чорно-білий трикотаж розкриває тему подорожей.
Кремовий комплект символізує ранковий туман. А чорно-білий трикотаж, що переосмислює фірмовий двоколірний кардиган Chanel, розкриває тему подорожей. Також цю тему підтримують аксесуари – велика шкіряна дорожна сумка, лакований кейс для косметики і новий варіант сумки Chanel 25 з мерехтливого чорного твіду.
Фото: Mikael Jansson / Chanel
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші