
Бренд BEOM представляє нову колекцію
Оду моменту, свободі й інтуїтивному стилю.
Після довгих дощів і примхливого червня, літо нарешті увірвалося в місто разом із сонцем, а з ним і нова колекція від BEOM. MELT INTO NOW, це не просто дроп, це запрошення: уповільнитися, дихати на повні груди й дозволити собі жити “тут і тепер”.

BEOM представляє нову колекцію
Колекція створена для тих, хто не чекає на ідеальні обставини, а сам їх створює. Вбрання для миттєвостей, які не плануються, а трапляються: імпровізована прогулянка, кава на ходу, спонтанна поїздка без GPS і днів, коли найкраще рішення просто бути в моменті.

BEOM представляє нову колекцію
Центральна колаборація з українською художницею Наталією Брічук. Її ілюстрації стали візуальним кодом колекції, графічні принти прикрашають легкі сорочки й штани. Плавці, фігури в русі, падаючі зорі, як спогади з дитинства або листівки з уявного літа без обмежень. Це символи мрійливості, внутрішньої свободи й нестримного руху вперед.

BEOM представляє нову колекцію
Візуально колекція впізнавана: стримана, але з сенсом. Залишається вірною ДНК BEOM — мінімалізм із характером. У колекції: сукні міні й максі з мереживними акцентами, ідеальні для трансформацій від офісу до вечірньої тераси, футболки з принтами й меседжами, що давно стали “голосом” бренду, асиметричні спідниці, які додають образу динаміки й стилістичної впевненості.
Цей дроп про комфорт, інтуїцію, одяг, який не диктує правила, а дозволяє відчувати.
Колекція доступна на офіційному сайті бренду.
Більше від
- Вечірній дроп FEMME від бренду CICI COCO
- Чоловічий тиждень моди в Мілані: оголошено дати та розклад
- Святкові колекції українських брендів: що одягти на Різдво та Новий рік 2026
- «Кришталь»: нова інтерпретація жіночої сили у святковій колекції KOLOMATSKA
- Для свят і на щодень: MustHave представили колекцію “Star Season”