Закрити
Віталій Козловський Пінаколада
Мода

Pina Colada: Віталій Козловський та Rikky Hype презентували дроп футболок

Частина грошей виручених з кожної футболки буде передана фонду «Повернись живим».

Поділись:

Бренд Rikky Hype спільно зі співаком Віталієм Козловським презентували спеціальний дроп футболок Pina Colada. Він присвячений хіту, що став символом цього літа.

колаборація Rikky Hype та Віталій Козловський

Про колаборацію

Цей дроп — про спогади, літо і речі, що можуть не лише тішити, а й допомагати. Допомагати, адже частина коштів, виручених з продажу футболок буде передана «Повернись живим» на закриття поточних потреб Сил Оборони. Мета проєкту Pina Colada Lovers — перетворити популярність хіта на реальну підтримку.

пастельна футболка

«Ми хотіли, щоб у прихильників зʼявилася річ, яка нагадує про легкість літа та улюблену пісню, але має ще й реальний сенс — підтримати важливу справу», — кажуть у команді Віталія.

У колекції — три моделі футболок у мʼяких відтінках рожевого, світло-жовтого та кремового. Принти — з коктейлями, фруктами та деталями, що асоціюються з відпочинком.

Rikky Hype футболка

У зйомці дропу головним героєм став сам Віталій Козловський. Бренд і артист передають через неї атмосферу концертів, ностальгії та спілкування з аудиторією.

«Ми віримо, що популярність «Пінаколади» можна перетворити на конкретну допомогу.  Хочемо, щоб ця колекція нагадувала не тільки про літо, а й про те, що кожен може долучитися до підтримки наших військових», — додають у Rikky Hype.

новий дроп футболок Rikky Hype

Про бренд

Rikky Hype — український бренд спортивного одягу та білизни, який з перших днів війни займається волонтерською діяльністю, і на початку вторгнення навіть призупиняв роботу для повноцінної допомоги армії. Щомісяця проєкт донатив на Сили оборони близько мільйона гривень. Бренд реалізував проєкти з «Повернись живим», Надею Дорофєєвою, Лесею Нікітюк та іншими.

Фото: надані пресслужбою

Слідкуйте за новинами в
Євгенія Власенко
Євгенія Власенко
Редактор Marie Claire Ukraine
Досвідчена журналістка, редакторка. У медіа з 2016 року. Спеціалізуюся на темах моди, бʼюті, культури.
Поділись:

Також читайте