
Pina Colada: Віталій Козловський та Rikky Hype презентували дроп футболок
Частина грошей виручених з кожної футболки буде передана фонду «Повернись живим».
Бренд Rikky Hype спільно зі співаком Віталієм Козловським презентували спеціальний дроп футболок Pina Colada. Він присвячений хіту, що став символом цього літа.

Про колаборацію
Цей дроп — про спогади, літо і речі, що можуть не лише тішити, а й допомагати. Допомагати, адже частина коштів, виручених з продажу футболок буде передана «Повернись живим» на закриття поточних потреб Сил Оборони. Мета проєкту Pina Colada Lovers — перетворити популярність хіта на реальну підтримку.

«Ми хотіли, щоб у прихильників зʼявилася річ, яка нагадує про легкість літа та улюблену пісню, але має ще й реальний сенс — підтримати важливу справу», — кажуть у команді Віталія.
У колекції — три моделі футболок у мʼяких відтінках рожевого, світло-жовтого та кремового. Принти — з коктейлями, фруктами та деталями, що асоціюються з відпочинком.

У зйомці дропу головним героєм став сам Віталій Козловський. Бренд і артист передають через неї атмосферу концертів, ностальгії та спілкування з аудиторією.
«Ми віримо, що популярність «Пінаколади» можна перетворити на конкретну допомогу. Хочемо, щоб ця колекція нагадувала не тільки про літо, а й про те, що кожен може долучитися до підтримки наших військових», — додають у Rikky Hype.

Про бренд
Rikky Hype — український бренд спортивного одягу та білизни, який з перших днів війни займається волонтерською діяльністю, і на початку вторгнення навіть призупиняв роботу для повноцінної допомоги армії. Щомісяця проєкт донатив на Сили оборони близько мільйона гривень. Бренд реалізував проєкти з «Повернись живим», Надею Дорофєєвою, Лесею Нікітюк та іншими.
Фото: надані пресслужбою