
Подія модного сезону: у Києві пройде бізнес-конференція “Виклики індустрії в сучасних реаліях”
Конференцію присвячено головним викликам української fashion-екосистеми в умовах війни
Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency проведуть бізнес-конференцію “Виклики індустрії в сучасних реаліях”.

Мета конференції – сформувати спільне бачення розвитку індустрії та напрацювати практичні рішення щодо критичних питань.
8 вересня 2025 року в київському ЦУМі вперше відбудеться професійна конференція “Виклики індустрії в сучасних реаліях”. Організатори заходу – Ukrainian Fashion Week та white rabbit agency.
“Це діалог, у якому хочеться прийти до ефективних результатів. Ми побачили конкретні запити, сформулювали виклики – і разом шукаємо відповіді. Ми запрошуємо на конференцію ключових представників, які формують індустрію, щоб обговорити виклики, які принесла війна. Віримо, що індустрія заслуговує на розмову, яка дає практичні рішення”, – коментує співзасновниця та CEO Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська.
Подія об’єднає провідні fashion-бренди країни, чий щоденний досвід визначає індустрію: від виробництва до комунікацій, маркетингу та продажів. У відкритому обговоренні головних викликів української fashion-екосистеми в умовах повномасштабної війни учасники конференції сформують спільний план дій.
“Для нас цей проєкт – перш за все про голос індустрії. Спікери задають вектор, а далі включається весь зал – це обговорення, у якому бере участь кожен. Конференція стане місцем, де українська fashion-спільнота зможе синхронізувати бачення й знайти інструменти для зростання. Адже рухати індустрію вперед можна тільки обʼєднаними зусиллями. Ця конференція – наш внесок у спільну справу”, – зазначають засновниці white rabbit agency Марія Мохова та Варвара Зікрань.
“Виклики індустрії в сучасних реаліях”
Програма охопить три тематичні блоки:
- У першому блоці конференції, присвяченому виробництву, спікери зосередяться на ключових питаннях, які потребують системних рішень у новій реальності: дефіцит кадрів, митне навантаження, безпекові виклики. Панель “Виробництво” модеруватиме Ірина Данилевська (Ukrainian Fashion Week); до розмови долучаться Лілія Літковська (LITKOVSKA, School of Art x Craft), Тетяна Абрамова (RITO GROUP) та Валерія Вдовиченко (the COAT by Katya Silchenko).
- Другий блок фокусується на темі комунікацій: під час панелі говоритимуть про нову реальність для брендів, які працюють у стані полікризи, про важливість готовності до різних сценаріїв, а також про сучасне розуміння інклюзивності як частини етичної відповідальності. Панель “Комунікації” модеруватиме Марія Мохова (white rabbit agency); спікери – Аліна Френдій (COOSH), Антон Єременко (Gunia Project) та Катерина Мотрич (Ебаут).
- Фінальний блок охопить тему продажів та маркетингу. Учасники обговорять існуючі канали продажів, підходи до цінової політики, формати точок дотику з клієнтом, які є ефективними у 2025 році. Окрему увагу буде приділено етичним аспектам маркетингу, зокрема роботі з ветеранами. Блок “Маркетинг і продажі” модеруватиме Варвара Зікрань (white rabbit agency); спікери – Костянтин Путиленко (ЦУМ Київ), Наталія Кінзерська (Kachorovska), Володимир “Будда” Рудковський (“Незламні”).
Організатори ставлять за мету сформувати спільне бачення розвитку індустрії та напрацювати практичні рішення щодо критичних питань.
Конференція пройде 8 вересня 2025 року у ЦУМ Київ, Хрещатик 38. Початок о 10:30.
Квитки та додаткова інформація – за посиланням.
Конференція відбудеться за підтримки ЦУМ Київ та Aromateque Concept Store.
Фото: Ukrainian Fashion Week / white rabbit agency
Більше від
- Зірки на показі Chanel: хто спустився у метро Нью-Йорка
- Chanel Métiers d’art: показ нової колекції Матьє Блазі у нью-йоркському метро
- Celebrate Yourself: роздивляємося лімітовану колекцію POELLE x the COAT
- Христина Пономар в святковій колекції бренду Article
- IAM представляє нову осінньо-зимову колекцію DOTYK