
Історичні деталі, переосмислені через сучасний дизайн: як створювався інтер’єр нового простору Gunia Project
Роздивляємося ближче та занурюємося в атмосферу дерева, кераміки й скла.
Бренд Gunia Project відкрив новий простір на вул. Золотоворітській, 2А, в історичній будівлі, де раніше розташовувалося посольство Панами. Інтер’єр розроблено Анастасією Темпинською, дизайнеркою та засновницею студії Temp Project.

Одним з головних завдань дизайну стало збереження історичних деталей – деревини, меблів та ліпнини, які передавали пам’ять про кілька поколінь. За словами команди, приміщення довго залишалось порожнім через складний та помпезний інтер’єр, втім саме ці елементи мали особливу цінність для власників будівлі. В результаті дизайн поєднав спадщину та сучасне бачення Gunia Project: простір став світлим, функціональним і водночас наповненим історією.

Натхненням для дизайну меблів стали традиції українського різьбярства та архіви стародавніх предметів, які досліджує Анна Марія Кучеренко (Archive of Forms).

На цій основі для шоуруму створили три унікальні об’єкти: стіл у зоні кераміки, дзеркало та стілець у зоні одягу. Простір також доповнюють роботи українських брендів NOOM, WOO Furniture та Cegla Studios.

Анастасія Темпинська
Кольорова гама інтер’єру відсилає до природи та садових прогулянок: блакитний, зелений, нюансний рожевий, бежевий і синій. Використання керамічної плитки перегукується з виробами Gunia Project, а матеріали (метал, дзеркала, прозоре та кольорове скло) створюють легкість і повітряність, тоді як історична деревина додає простору затишку.


«Для нас це був особливий досвід: зберегти пам’ять місця та водночас переосмислити його через сучасний дизайн. Ми створили справжню резиденцію Gunia Project у центрі Києва, де наївність поєднується з розкішшю, а мінімалізм підкреслює красу української ідентичності», – розповідає Анастасія Темпинська, дизайнерка простору.

Анастасія Темпинська
Шоурум працює щодня з 10:00 до 20:00 за адресою Золотоворітська 2А.
Фото: надані пресслужбою
Більше від
- Людина більша за травму: соціальна кампанія від RITO x UNBROKEN
- KHUSTYNA х Ганна Криволап представляють колекцію шовкових хустин «Luminescence», натхненну внутрішнім світлом українців
- LITKOVSKA презентує різдвяний дроп та кампанію про мрію, яка веде крізь життя
- Чому фешн знову закохався в хутро
- Дженна Ортега вибирає Bevza — образ зірки на червоному хіднику кінофестивалю в Марракеші