Що отримують переможці?
- Вуглецево-нейтральна статуетка
— символ змін і відповідальності.
- Визнання національного масштабу
— як інструмент у репутаційному менеджменті, маркетинговій та комунікаційній стратегіях тощо.
- Інформаційна підтримка сталих ініціатив від Marie Claire Ukraine
— упродовж 2026 року мільйони читачів друкованої та онлайн-версії видання дізнаються історії брендів-лідерів у сфері сталого розвитку.
- Менторство редакції Marie Claire Ukraine з питань сталих комунікацій
— щоб ваші цінності звучали гучніше, а контент формував довіру та мотивував до змін.
- Унікальна колаборація з простором «Всі. Свої»
— разом із командою переможець номінації «Кращий сталий бренд у категорії fashion» розробить авторський концепт сталого декорування та реалізує брендинг вітрин на сезон весна/літо 2026 року, щоб презентувати свою філософію сталості тисячам відвідувачів.
- Промокампанія з наноінфлюєнсерами від Naprobu
— продукцію переможця номінації «Кращий сталий бренд у категорії beauty» спробують нові свідомі споживачі та поділяться відгуками в соцмережах, на маркетплейсах тощо.
- Лекція «Ключові концепції, які визначають майбутнє бізнесу» від L’Oreal Україна
— можливість запозичити досвід впровадження сталих підходів, соціальних та екологічних проєктів у лідерів світової індустрії краси.
- Освітній пакет від Ukrainian Fashion Education Group
— сертифікат 10 000 грн і глибоке занурення у курси «Fashion Business», «Fashion Design School. Advanced», «Стиліст. Personal and Fashion», «Трендпрогнозування», «Digital Fashion: basic tools and skills», «Конструювання одягу. Advanced course» та «Biodesign — основи» до кінця 2026 року.
- Демонстрація колекції чи презентація бренду на Future Fashion Forum
— станьте впливовими учасниками формування майбутнього в моді та знайдіть партнерів для унікальних колаборацій.
- Екологічний мерч разом із Textetica
— завдяки сертифікату від Textetica на суму 20 000 грн переможець номінації «Кращий сталий бренд у категорії beauty» зможе створити власні екошопери та аксесуари з перероблених матеріалів, поєднуючи стиль, функціональність і турботу про планету.
- Річна переробка текстильних відходів від Re:inventex
— переможець номінації «Кращий сталий бренд у категорії fashion» отримує сертифікат на 12 місяців користування послугою переробки до 200 кг текстильних відходів щомісяця.
- Персональна консультація від провідного спеціаліста Райффайзен Банк
— експертний погляд на бренд переможця номінації «Кращий сталий бренд у категорії fashion»: індивідуальний аналіз, практичні рішення та поради з урахуванням актуальних ринкових тенденцій і партнерських можливостей, щоб посилити бізнес-стратегію та вийти на новий рівень розвитку.
