
FISKIN — молодий український бренд, що переосмислює розкіш і перетворює матеріали, які інші вважають відходами, на елітні аксесуари. Зокрема, робить елітні аксесуари зі шкіри риби.
Концепція бренду вирішує три ключові проблеми сучасної модної індустрії: марнотратство ресурсів та відсутність прозорості, а також запит споживачів на сталий продукт, проте водночас стильний, функціональний і бажаний. Не лише в Україні, а й у світі. Тож місія стартапу — зробити свідомий вибір етичним, красивим і модним.
Кожен виріб виготовляється вручну, із прозорою ланкою постачання, мінімальними відходами та дотриманням етичних принципів. Пакування продукції не містить пластику та легко переробляється як папір.
Бренд заснувала Юлія Буглак, яка не здалася попри війну, складність роботи з новим матеріалом та виклики старту. Фаундерка запалила своєю історією Норвегію і повернулася в Україну, щоб надихати жінок на свідомі зміни та лідерство.

Victoria Lado народилась у любові — до матері, до природи, до життя. Поштовхом до його створення стало бажання нагадати, що світ флори й фауни — крихкий, потребує нашої уваги та захисту. Це перший український бренд, який системно розповідає Червону книгу через дизайн.
Його колекції — хустки, аксесуари, свічки та сумки — натхненні видами птахів, тварин і рослин, що опинилися на межі зникнення. Бренд перетворює моду на інструмент культурної пам’яті та соціальної відповідальності: 10% прибутку він спрямовує на підтримку природоохоронних організацій, а кожен виріб супроводжує історія конкретного виду.
У Victoria Lado Для сталість звучить не як тренд, а турбота та сенси у речах, емоційний зв’язок і відповідальність перед майбутніми поколіннями.

SPOGAD — імпакт fashion-tech стартап, що розробляє технології переробки пластикових відходів для створення продуктів високої моди. Офіційний член Fashion Green Hub — французької асоціації модних і текстильних компаній, що працюють за сталими та циркулярними принципами.
Бренд заснований під час великої війни консультанткою зі сталих інновацій та активісткою Анастасією Кондратьєвою як відповідь на фізичне та ментальне знищення памʼяті (памʼятних місць). Його місія — змінити світову систему люксової моди, яка базується на первинному пластику та інших продуктах нафтової промисловості.
Команда розробляє закриту систему переробки та виробництва з максимально коротким ланцюгом постачання. Для аксесуарів використовується зібраний та перероблений у Дніпрі пластик. Не відходи — а цінний ресурс.
