
Бренд SIDLETSKIY у колаборації з Центром протезування військових U Plus System реалізував соціальну ініціативу зі створення адаптивного одягу для військових і ветеранів, які проходять реабілітацію після ампутацій.
Мета проєкту — переосмислити функціональність та естетику одягу, зробивши моду інклюзивною, комфортною та доступною для людей із протезами. Спільно з фахівцями та ветеранами команда розробила моделі, що поєднують технічні рішення, стиль і зручність у щоденному носінні.
Ця ініціатива не лише допомагає повернути відчуття впевненості та самовираження, а й привертає увагу суспільства до теми адаптивного дизайну.
Проєкт презентовано на Ukrainian Fashion Week та Copenhagen Fashion Week, де він став символом поєднання моди, технологій і людяності.
ЛАСКА — соціальний та благодійний проєкт, що формує спільноту людей, об’єднаних ідеєю усвідомленого споживання. Завдяки йому, щомісяця від 6 до 12 тонн речей через розподільчі благодійні фонди потрапляють у руки тим, хто їх потребує, а не на звалища.
«Ми дотримуємося ідеї того, що кожен може давати своїм речам другий подих та донатити туди, де їм дадуть раду», — зазначають автори ініціативи.
20-30% речей залишається на продаж, аби утримувати проєкт та робити грошові донейти. Зокрема, на Єдиний рахунок підтримки ЗСУ, а також до фондів «Повернись Живим», «Госпітальєри», «Київ Волонтерський», «Янголи Азову», «Azov One» тощо.
Частиною цього проєкту є громадська організація LASKA LAB, основна мета якої — зменшення негативного впливу на довкілля через екологічні та соціальні ініціативи, що залучають громаду до активних змін.
Український бренд жіночого одягу L’ESKIZZO започаткував щорічну Освітню стипендію для жінок і дівчат із маленьких міст і сіл України.
Фонд у розмірі 100 000 грн спрямовується на підтримку тих, хто прагне навчатися, але має обмежений доступ до якісної освіти. У 2025 році програма фокусується на розвитку у сфері креативних індустрій — маркетинг, PR, SMM — у партнерстві з Projector Foundation.
У центрі ініціативи — краватки, частина ДНК бренду L’ESKIZZO. Кожна краватка — це символ сили, індивідуальності та сміливості бути собою. 100% прибутку від їх продажів формують стипендіальний фонд.
Першою амбасадоркою програми стала Юлія Петрик, співзасновниця та CEO Calibrated, засновниця Tech PR School.
