
Юлія Буглак
Юлія Буглак створює у Fiskin аксесуари з риб’ячої шкіри — матеріалу, який тисячоліттями вважався відходами, а наразі набуває нової цінності завдяки унікальній текстурі, міцності та сучасним технологіям.
Джерелом натхнення для дизайнерки та фаундерки одного з найбільш неординарних українських стартапів є природа й скандинавська філософія мінімалізму, де кожна річ має сенс і довге життя. Дизайн її виробів вирізняється позачасовістю та функціональністю — вона свідомо уникає швидкоплинних трендів. Натомість обирає довговічні форми, використовує екологічні матеріали, надаючи перевагу шкірам рослинного дублення, що органічно повертаються в природний цикл.
Її мета — створення сталого аналога люксових брендів на рівні Hermès чи Schiaparelli, але з чіткою екологічною етикою у серці бренду. Тому також впроваджує цифрові паспорти виробів, що дозволяють відстежувати весь життєвий шлях аксесуару. Такий інноваційний підхід відкриває для української моди абсолютно нову категорію сталих матеріалів, речей і сенсів.

Анастасія Кондратьєва
SPOGAD — це дебют Анастасії Кондратьєвої у світі прикрас та аксесуарів, у якому природно зійшлися її архітектурна освіта, досвід у просторовому та предметному дизайні й тонке відчуття арту.
Спершу фаундерка була переконана, що основна креативна лінія бренду — берегти й передавати далі історії інших. Але з часом стало очевидно, що SPOGAD — це, передусім, розповідь її власної історії. Історії нащадки козацьких степів і грецьких колоній, яка дорослішала вже у Франції. Тож усі дизайни бренду — це марево спогадів (звідси й назва), фрагменти відчуттів і образів, що проростають у форму. Часом — по-дитячому наївних, як-от рибка й курячий бог в останній дуже морській колекції, часом — трохи болючих, як льодяно-світла підвіска Zvizda, а здебільшого — кольорових і неповторних, як вже впізнавані прикраси з першої лінійки Zdyvo.
У своїх колекціях дизайнерка багато надихається традиційними артизанальними техніками та переосмислює їх у переробленому пластику, досліджуючи його красу та потенціал.

Марія Старчак
Марія Старчак створює моду, що поєднує естетику, експеримент і відповідальність. Її бренд STARCHAK — це відповідь на сучасні екологічні та соціальні виклики через апсайклінг, локальне виробництво та прозорі практики.
Філософія дизайнерки базується на цінності індивідуальності та історії матеріалів. Марія активно працює з вінтажними та переробленими тканинами, з який народжуються нові авторські речі. Вона впроваджує zero waste-підходи та розвиває ручне виробництво у Львові, підтримуючи локальних майстринь, ремісничу культуру та крафтову економіку.
Кожен етап створення речей фіксується на відео та фото, що робить процесс виробництва прозорим. Інтерактивні QR-коди дозволяють аудиторії побачити весь процес виробництва, підвищуючи обізнаність про сталість та відповідальне споживання.
